جلسه رئیس کمیته فوتسال با وحید شمسایی در حالی برگزار شد که طبق توافق طرفین شمسایی تیم تاسیسات را به جای تیم ملی به تورنمنت پرتغال می‌برد و سرمربیگری‌اش در تیم ملی بعد از تصویب هیات رئیسه نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه وحید شمسایی با سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال برای مشخص شدن وضعیت سرمربیگری وی در تیم ملی فوتسال امروز برگزار شد که ماحصل این جلسه برداشتن صفت «موقت» از جلوی نام وحید شمسایی بود.

در این جلسه مقرر شد که شمسایی به جای تشکیل اردوی تیم ملی با ۳۰ بازیکن، فقط از شش یا هفت بازیکن جدید دعوت کند تا در کنار تیم تاسیسات تمرین کنند. در نهایت تیم تاسیسات با ۱۴ بازیکن عازم تورنمنت پرتغال خواهد شد تا به جای تیم ملی دو بازی با تیمهای پرتغال الف و ب داشته باشد.

سید رضا افتخاری با تایید این مطلب، به خبرنگار مهر، گفت: من صبح امروز با کفاشیان صحبت کردم و مقرر شد درخواست سرمربیگری شمسایی در تیم ملی را به هیات رئیسه بدهیم. تا نهایی شدن این موضوع، وحید تیم تاسیسات را نهایتا با شش، هفت بازیکن به تورنمنت پرتغال می‌برد و سپس در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند. تا آن موقع هم هیات رئیسه سرمربیگری وحید را در تیم ملی مشخص می‌کند.

افتخاری تاکید کرد: ما صفت «موقت» را از جلوی سرمربیگری وحید شمسایی برداشتیم ولی مشروط به اینکه پروسه سرمربیگری وی در فدراسیون فوتبال طی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.