گروهی از رسانه‌‌های ایتالیایی و اسپانیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه میلان برای ترغیب کردن کارلو آنچلوتی جهت هدایت مجدد روسونری به او وعده وسوسه‌‌انگیزی داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی از رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی امروز (شنبه) ادعا کرده‌اند که باشگاه میلان به کارلو آنچلوتی گفته است در صورتی که حاضر شود به روسونری برگردد و هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده بگیرد به او بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون یورویی جهت خرید بازیکنان جدید خواهد داد.

آینده آنچلوتی بعد از ناکامی رئال مادرید در این فصل برای کسب جام، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شایعات حاکی از آن هستند که خروج این مربی ایتالیایی از سانتیاگوبرنابئو قریب‌الوقوع است. گفته می‌شود که کارلتو روز گذشته با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه میلان درباره وضعیت تیم و شروط باشگاه برای ابقایش مذاکره کرده و نتیجه این شده است که مربی پیشین میلان به جای ماندن در رئال در آخرین فصل قراردادش با این تیم، با یک توافق دو جانبه با پرس از کهکشانی‌ها جدا می‌شود. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، کارلتو مربی آزاد خواهد بود و میلان بدون پرداخت هیچ رقمی به رئالی‌ها می‌تواند مربی و بازیکن پیشین خود را به خدمت بگیرد.

در همین حال شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که همسر آنچلوتی او را برای بازگشت به ایتالیا ترغیب کرده و از او خواسته بعد از هفت سال مربیگری در خارج از این کشور و در تیم‌هایی مانند چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید به وطن‌شان بازگردند. با این وجود بسیاری چیز‌ها به پروژه فنی سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان بستگی دارد. میلان در سال ۲۰۱۴ رقمی معادل ۹۱ میلیون یورو ضرر کرد و برلوسکونی در حال مذاکره با سرمایه‌گذارانی در چین و تایلند برای فروش بخشی از سهام باشگاه به آنهاست.

در صفحه نخست نشریه مارکای اسپانیا هم امروز خبری درج شده است مبنی بر اینکه میلان قصد دارد قراردادی پنج ساله به کارلتو پیشنهاد دهد و به او گفته است که بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون یورویی برای ساختن تیم دلخواهش دریافت خواهد کرد.

دو نشریه توتواسپورت و جورناله ایتالیا نیز نوشته‌اند که رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو که به طور قرضی برای منچستریونایتد توپ می‌زند و متئو دارمیان، بال ایتالیایی تورینو در فهرست خرید میلان قرار گرفته‌اند و حتی احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سن‌سیرو وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.