معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: من ندیدیم کسی انتخابات فدراسیون بسکتبال را مهندسی کرده باشد و قرار نیست اگر رای نیاوردیم همه چیز را خراب کنیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه برخی از کاندیداها گفته‌اند این انتخابات مهندسی شده بود گفت: نباید به صرف این که ما انتخاب نشدیم همه چیز را خراب کرده و از بین ببریم. ده نفر در رای‌گیری شرکت کردند و مجوز محمود مشحون به همراه مهدوی صادر شده بود و چنین چیزی صحت ندارد که وزارت از نامزد خاصی حمایت کند. جو انتخابات هم خوب بود.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه برخی کاندیداها در مورد مسایل مالی صحبت کردند و اینکه آیا وزارت ورزش مشکل مالی دارد یا خیر گفت: مشکل مالی که نه اما کمبود مالی داریم.

سجادی عنوان کرد: من ندیدیم کسی انتخابات را مهندسی کرده باشد از اعضای مجمع هم می‌توانید این را سوال کنید.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود به اعضا اعلام شده به کاندیدای خاصی رای بدهند  گفت: من اطلاع خاصی ندارم. اعضای حاضر خانواده بسکتبال بودند و نامزدها را هم می‌شناختند و رای خود را نیز دادند.

سجادی در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده تبریز گفت: وزیر دستور رسیدگی داده و فدراسیون فوتبال باید در این هفته جواب نهایی خود را بدهد.

وی در مورد اینکه شایعه شده شخصی از مدیرعامل سپاهان پول گرفته تا تماس‌های تلفنی تبریز را قطع کند گفت: این موضوع شایعه است و نباید در موردش صحبت کنیم.

سجادی در مورد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: این کار برعهده سازمان خصوصی‌سازی است و به وزارت ورزش هیچ ارتباطی ندارد. هر دو تیم در خدمت آنها هستند و جریان خودش را طی می‌کند. هنوز هم کسی مالک رسمی آنها نشده است که در مورد وضعیتشان صحبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.