سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال درباره نحوه برگزاری فستیوال نونهالان آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال؛ طهماسبی‌زاده درباره نحوه برگزاری فستیوال نونهالان آسیا گفت: بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیه مسابقات هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ تاکتیکی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این مسابقات به صورت فستیوال انجام می‌شود و در فستیوال‌ها بحث قهرمانی مطرح نیست. رقابت‌ها در ۲ گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از آن دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود کرده و به صورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند.

طهماسبی‌زاده درباره بازی مقابل تاجیکستان و شرایط بازی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان تاکنون بازی بین‌المللی نداشتند، دیروز در بازی اول با وجود سختی کار، بسیار خوب پیش رفتند. هدف ما این بود که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و در نهایت ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. در حال حاضر کلیه بازیکنان از شرایط جسمی و روحی بسیار خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی نونهالان در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی از بازی مقابل سریلانکا دارد، گفت: امروز (شنبه) بازی دوم را پیش‌رو خواهیم داشت. سعی می‌کنیم تکنیکی‌تر و تاکتیکی‌تر پیش رویم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

طهماسبی‌زاده در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف توسعه فوتبال و توجه به پیشرفت آن در سطح قاره، این فستیوال را آغاز کرده و در پایان به همه تیم‌ها مدال و گواهی حضور در مسابقات اهدا خواهد شد و این بیان‌گر آن است که فوتبال پایه هدف اصلی AFC در راستای ساخت آینده‌ای بهتر در سطح قاره کهن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.