بال راست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هر کسی که بهتر کار کند، در لیست نهایی می‌ماند؛ هرچند قرار گرفتن در این لیست سخت است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، وریا غفوری در نشست خبری پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که دو، سه روزی است اردوی تیم ملی فوتبال ایران آغاز شده است، اظهار کرد: شرایط تمرین خیلی خوب است و فشار زیادی وجود ندارد. البته شاید دلیلش این باشد که لیگ تازه تمام شده و بدن بازیکنان آماده است.

وی درباره رقابت و ازدحام بازیکنان در پست دفاع راست بیان کرد: الان تعداد نفرات بسیار زیادی به تیم ملی دعوت شده‌اند. حدود ۵۹ بازیکن توسط کی‌روش به تیم ملی فرا خوانده شده‌اند که تجمع بازیکنان در سایر پست‌ها نیز به همین شکل است. بنابراین در سایر پست‌ها نیز ازدحام نفرات زیاد است و هر کس خوب کار کند و بهتر باشد در تیم ملی می‌ماند. بازیکنان زیادی به اردو عوت شده‌اند و همین امر قرار گرفتن در لیست نهایی را سخت می‌کند.

بال راست تیم ملی ادامه داد: در اردوهای بعدی تعداد نفرات کمتر می‌شود. با توجه به تعداد بالای بازیکنان دعوت شده بخشی از بازیکنان در اردوهای بعدی حضور نخواهند داشت. هر چند ان‌شاءالله همه خوب باشند و در تیم ملی بمانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.