رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: جلسه ما با سهامداران شرکت استیل آذین ایرانیان به منزله تأیید یا مردود شدن این شرکت در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس تیست.

عبدالله علی‌اشرف پوری‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جلسه‌ای که با سهامداران عمده شرکت استیل آذین ایرانیان داشته است، اظهار داشت: شرکت استیل آذین ایرانیان در مزایده سوم نقص پرونده داشت، به همین خاطر چنین جلسه‌ای برگزار کردیم تا ببینیم نقص پرونده از بین رفته یا خیر.

وی ادامه داد: ما در جلسه روز چهارشنبه می‌خواستیم با سهامداران عمده شرکت استیل آذین ایرانیان آشنا شویم. بالاخره ما باید در مورد خریداران تحقیق کنیم و این تحقیقات را در اختیار هیئت واگذاری سه نفره قرار دهیم، چون تصمیم‌گیرنده نهایی آنها هستند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی افزود: بین مزایده سوم و چهارم ۹۸ درصد از سهام شرکت استیل آذین ایرانیان جابه‌جا شده و تعداد سهامداران آن از دو به هشت نفر رسیده است. ما چهار نفر از سهامداران جدید شرکت استیل آذین ایرانیان که ۹۴ درصد سهام را در اختیار دارند، نمی‌شناختیم که در این جلسه با آنها آشنا شدیم. البته این جلسه به منزله تأیید یا مردود شدن شرکت استیل آذین در مزایده فروش باشگاه پرسپولیس نیست.

پوری‌حسینی در خصوص اینکه شنیده می‌شود قرار است شرکت‌های استیل آذین ایرانیان و بهنام پیشروی کیش رد صلاحیت شوند تا سهام باشگاه پرسپولیس به شرکت سرمایه‌گذاری صنعتی نیوان برسد، گفت: علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد شایعات ندارم اما فقط می‌گویم که احتمال رخ دادن این گمانه‌زنی نزدیک به صفر درصد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.