پیشکسوت استقلال با بیان اینکه حجازی یکی از مردان بزرگ این باشگاه است، گفت: او اسطوره صداقت در تیم استقلال است.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: امروز بر مزار کسی آمده ام که همیشه او را اسطوره باشگاه استقلال می دانم.

وی تاکید کرد: حجازی اسطوره صداقت در استقلال بود و همیشه صحبت هایش را شفاف و بدون پرده می گفت و شاید همین مسئله باعث شده بود تا برخی ها چشم دیدن او را نداشته باشند.

زرینچه در ادامه خاطرنشان کرد: ناصر حجازی برای استقلال زحمات زیادی کشید و رنج های فراوانی برد، اما به اعتقاد من به آنچه مستحقش بود نرسید و خیلی ها نتوانستند او را درک کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا خیلی از بازیکنان حال حاضر استقلال بر سر مزار او نیامدند، گفت: این را باید از خودشان بپرسید، اما شاید یا سفر باشند، یا کار داشتند و یا اینکه اطلاع رسانی باشگاه ضعیف بوده و خبر نداده تا در چنین مراسم باشکوهی شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت استقلال در حال حاضر چگونه است، گفت: در حال حاضر که لیگ تعطیل شده است و بازیکنان یا به شهرهای خود رفته اند، یا به مسافرت رفته اند و تعدادی هم در اردوی تیم ملی هستند و طبیعی است که آنها برای استراحت چند روزی را دور از هیاهو و حاشیه باشند.

زرینچه در پایان و در پاسخ به این سئوال که وضعیت شما برای فصل آینده با استقلال چگونه خواهد بود، گفت: اجازه دهید اول تکلیف باشگاه مشخص شود و ببینید چه اتفاقاتی در باشگاه رخ می دهد، بعد به دنبال این باشیم که ببینیم تکلیف ما چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.