رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه این کمیته در جریان انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی نبوده است، گفت: شمسایی را نباید اینطور خرج کرد. به نظرم انتخاب او یا از روی بی تجربگی است یا احساسی.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتسال از سوی کمیته فوتسال و رد این ادعا از سوی علی کفاشیان، اظهار کرد: تمام انتخاب‌ها در فدراسیون تابع نظم و سیستم است. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، باید گزینه‌های سرمربیگری را به کمیته فنی مربوطه بدهند تا در این کمیته بحث و بررسی شود.

وی افزود: در کمیته فنی تصمیم گرفته می‌شود که کدام گزینه صلاحیت سرمربیگری دارد. ضمن اینکه همان موقع اسم سرمربی اعلام نمی‌شود چون هیات رئیسه فدراسیون هم باید آنرا تصویب کند.

رئیس کمیته فنی در خصوص اینکه وحید شمسایی هیچ کدام از این مراحل را طی نکرده است، گفت: من که در جریان این انتخاب نبودم. مهم این است که یک اسطوره را نباید اینطور و در این شرایط خرج کرد. باید کمال استفاده از یک اسطوره مثل شمسایی را در شرایط خاص خودش داشته باشیم.

ترابیان با بیان اینکه نگران آینده وحید شمسایی است، گفت: تصمیمات اینگونه یا احساسی است که با روح ورزش در تناقض است و یا از روی بی تجربگی.

«فدراسیون فوتبال که در جریان انتخاب شمسایی نیست. با این حساب این انتخاب از کجا صورت گرفته است؟» ترابیان در پاسخ به این سئوال گفت: من نمی‌دانم. دلیلی هم ندارد درباره این موضوع صحبت کنم. وقتی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شمسایی را رد کرده، من دیگر چرا باید صحبت کنم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: اولین ضربه این انتخاب را باشگاه تاسیسات دریایی خواهد خورد. آنها باید برای جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند و این تصمیم تمرکزشان را به هم می ریزد.

ترابیان در پایان گفت: نکته بعدی فرستادن تیم تاسیسات به جای تیم ملی به تورنمنت پرتغال است. مگر تیم ملی پرتغال می‌پذیرد که با یک باشگاه بازی کند؟ ضمن اینکه باید پرسید بازی با یک تیم ملی چقدر می‌تواند برای تاسیسات که می‌خواهد در جام باشگاه‌ها بازی کند، سودمند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.