برانکو ایوانکوویچ از برد قرمزها و همچنین حضور پرشور طرفداران در آزادی ذوق زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او پس از برد پرسپولیس می گوید: «نیازی نمی‌بینم که بخواهم توضیح بدهم که از پیروزی مقابل الهلال چقدر خوشحالم هستم که می‌توانیم این برد بزرگ را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم. واقعیت این است که هواداران ما قهرمان اصلی این مسابقه هستند و البته بازیکنانم هم قهرمان این بازی بودند.»

او ادامه می دهد: «واقعا برای بازیکنان پرسپولیس مشکل بود که پس از از بازی طاقت‌فرسا با استقلال دوباره بخواهند تلاش کنند و دیدید که صبورانه ایستادند که دقایق آخر به گل برسیم و پیروز شویم. همه شما متوجه قدرت الهلال شدید که این تیم سال گذشته برترین تیم آسیا بود. دیدید هر آنچه در مورد این تیم گفته بودم واقعیت داشت اما باید گفت که بازیکنان من فوق‌العاده و به معنای واقعی پهلوانان و قهرمانان واقعی این دیدار بودند.»

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت گابریل و مهرداد کفشگری توضیح می دهد: «تا جایی که به من مربوط می‌شود گابریل مصدوم بوده و نتوانست مقابل استقلال بازی کند. او مدام احساس درد می‌کرد و نمی‌توانست راه برود. به نظر شما بازیکنی که نمی‌تواند راه برود، می‌تواند در زمین پرواز کند؟ شاید اومانیا به لحاظ جسمانی کمتر احساس درد می‌کرد اما او هم مصدوم بود. کفشگری نیز مصدوم بود اما با این تفاوت که به طور موازی هم درمانش را انجام می‌داد و هم در تمرینات شرکت می‌کرد. ۶ روز تا بازی برگشت مانده و خواهیم دید که او چقدر آماده می‌شود. کفشگری بازیکن کلیدی است ولی باید بدون او راهمان را ادامه می‌دهیم.»

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با برتری یک بر صفر در بازی رفت مقابل الهلال امیدی به صعود پرسپولیس وجود دارد، می گوید: «در کنفرانس قبل از بازی گفتم که علاقه‌مند به نتیجه مثبت یعنی پیروزی هستیم خیلی مهم بود که بتوانیم گل بزنیم. بازی در ریاض برای ما دشوار خواهد بود و نمی‌دانم چطور انتظار داشتیم که با اختلاف ۳،۴ گل الهلال را ببریم. تکرار می‌کنم که الهلال سال گذشته به طور ناسزاوارانه قهرمان آسیا نشد.»

سرمربی توضیح می دهد: «پرسپولیس تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و در نظر داشته باشید که تیم ما در سخت‌ترین گروه خود قرار گرفت و پس از اینکه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد به سخت‌ترین تیم حریف ممکن خورد. با این وجود تدابیر لازم برای بازی برگشت اتخاذ خواهیم کرد که بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.»

برانکو می گوید: «امروز بهترین تیم آسیا را شکست دادیم و به غیر از تبریک چیزی سزاوار ما نیست. ما نمی‌توانیم اکنون اینجا صحبت کنیم که چه کسی در بازی اشتباه کرد.»

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اظهارات سرمربی الهلال مبنی بر اینکه داور باید پاسخگوی قضاوتش باشد می گوید: «در مورد داوری با صحبت‌های سرمربی الهلال موافقم. داور باید معذرت‌خواهی کند اما از ما چون به راحتی از برخی از خطای عمدی می‌گذشت و کارشناسان نیز در مورد گل مردود آنها اعتقاد داشتند گل آفساید بوده است.» 

او در مورد هوای شرجی ریاض و اینکه نمی‌ترسید داور با تیم الهلال مهربان باشد، توضیح می دهد: «در زمین کاری از دستمان برنمی‌آید قبل از بازی با استقلال گفتند حق‌وردی قصد و غرض دارد اما من این مسئله را رد کردم و گفتم که به داور ایمان دارم چون اشتباهات در همه جا وجود دارد.» 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.