پیشکسوت استقلال می‌گوید به دلیل شرایط سرخابی‌ها در جدول دربی حساسیت زیادی نداشت.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره باخت استقلال مقابل پرسپولیس گفت: من در راه آذربایجان غربی بودم و مجبور شدم به اندازه‌ای در قهوه‌خانه چای بخورم که اجازه دهند تلویزیون تماشا کنم! نیم ساعت اول بازی را ندیدم اما در مجموع بازی بدی نبود و فوتبال گرمی را شاهد بودیم. 

وی ادامه داد: حساسیت بازی کم بود اما سرمربی از روی عقل ترکیب تیم را نچیده بود و شرایط طوری بود که نمی‌توانست کار دیگری هم انجام دهد اما در طرف مقابل برانکو استرس نداشت و می‌گفت تازه آمده است.

روشن با بیان اینکه این نتیجه قابل پیش‌بینی بود اظهار داشت: از همان هفته اول گفتم این تیم هیچ چیزی نمی‌شود حالا ببینید از فردا همه بازیکنان شروع می‌کنند به باز کردن این موضوع که پولشان را نگرفته‌اند. من حساب کتاب کردم و ۱۶-۱۷ مورد را لیست کرده‌ام.

پیشکسوت استقلال با اشاره به دلایل ناکامی استقلال تصریح کرد: یکی از موارد مالی است. مورد دیگر هم دروغ‌هایی بود که می‌گفتند، مثلاً جویباری قول داد بیا استقلال و فلان مبلغی که قول داده شده مقداری را به شما می‌دهیم، از این حرف‌ها زیاد بود. مورد دیگر تعویض ۵ بازیکن در نیم‌فصل دوم برای استقلال بود در دنیا در موارد خیلی خاص چنین تعویض‌هایی صورت می‌گیرد نه اینکه ۵ بازیکن را بیرون کنند. این یعنی از اول فصل اشتباه کرده‌ام.

روشن با اشاره به اینکه فکر می‌کردم با حضور عنایتی تیم می‌تواند نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه استقلال دو سه بازی را در نیم‌فصل دوم برد گفتم این تیم با عنایتی قهرمان می‌شود اما بعد شنیدم این بازیکن را نگذاشتند مثل همان بازی های اول باشد. مورد دیگر این است که تورم بازیکن در پست‌ها در این تیم زیاد است. استقلال ۳۰ بازی کرده، شما دو بازی را کنار هم بگذارید متوجه می‌شوید در هیچ کدام استقلال یک تیم نبوده است. به عنوان مثال در یک بازی آرش را می‌گذارند تا دعوا نکند، در بازی دیگر او را بر می‌دارند و بازیکن دیگری را می‌گذارند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه بازیکنان جذب شده هیچ کدام برای استقلال نبوده‌اند، تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی جذب کردیم اما برای خودمان نبودند فقط خریدیم ضمن اینکه پول هم ندادیم. ما یک تیم هستیم نه یک باشگاه. اگر می‌بینید تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و نفت تیمشان خوب است و مدعی هستند چون باشگاه هستند.

وی در پایان با ابراز گلایه از صحبت‌های قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: بعد از دربی اول قعله‌نویی گفت شما از فوتبال دور هستید و نمی‌فهمید. من گفتم آقای قلعه‌نویی اگر شما قهرمان شدید عذرخواهی می‌کنم و بقالی می‌زنم. اما او گفت من قهرمان می‌شوم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )