سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد طبیعتا باید تنبیه شود که این تنبیه باید از من شروع شود!

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از شکست تیمش در هشتادمین دربی تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: ابتدا باید به تیم پرسپولیس و هواداران و آقای برانکو این پیروزی را تبریک بگویم.

وی افزود: به نظرم فوتبال خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. تیم ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد داوری این دیدار گفت:  به آقای حق ورودی خسته نباشید می گویم. حق ورودی یکی از باصداقت ترین و فنی ترین داوران ماست اما یک پنالتی ما را نگرفت و کمک داور هم آن موقعیت ما را نباید آفساید اعلام  می کرد.

وی افزود: در بازی با تراکتورسازی هم در دقیقه ۱۷ باید برای ما پنالتی می گرفت. اینجا هم در دقیقه ۱۶ برای ما یک پنالتی نگرفت. آن کارشناسی که درباره داوری بازی ما با پیکان شش ماه صحبت می کرد حالا راجع به این اشتباهات حرف بزند. هرچند حق ورودی پنالتی ما را نگرفت ولی بازهم می گویم او یکی از بهترین داوران ماست.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه تیمش از روی یک موقعیت ۳۰ درصد گل خورده است گفت: ما روی تمریناتی کار کرده بودیم اما از همانجایی که صحبت کرده بودیم و از روی یک موقعیت ۳۰ درصدی گل خوردیم. بااین حال این هم جزیی از فوتبال است.

وی در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه وی سردادند و به خاطر این شکست ناراحت بودند گفت: هواداران هم حق دارند ناراحت باشند.

امیر قلعه نویی در مورد درگیری هایی که در پایان بازی رخ داد گفت: وظیفه من بود که بروم اجازه این درگیری را ندهم اما علت درگیری را نمی دانم. وقتی بازی تمام تمام شد دیگر نباید این اتفاقات رخ دهد. هر تیمی برد باید برود شادی کند و هر تیمی هم که باخت باید برود نقاط ضعفش را برطرف کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه باید بازیکنان این تیم جریمه شوند گفت: وقتی پیروزی پاداش می خواهد حتما شکست هم باید جریمه داشته باشد اما نه پاداش خبری بوده و نه جریمه. اگر قرار است تنبیهی انجام شود باید از خود من شروع شود.

قلعه نویی در مورد آینده کارش اش در استقلال گفت: اجازه بدهید بیست و چهار ساعت استراحت کنیم. ما فصل سختی را پشت سرگذاشتیم و نیاز به استراحت داریم. بعدا در مورد آینده تصمیم می گیریم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد دلایل ناکامی استقلال در این فصل گفت: علت که زیاد داشت. ما روی ملی پوشان حساب ویژه ای باز کرده بودیم اما در حد و اندازه خودشان نبودند. ضمن اینکه مسائل مالی هم به ما لطمه زد و در نیم فصل هم نتوانستیم تیم را ترمیم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.