سرمربی بانوی پیر از ارائه بازی هجومی و البته منطقی در کارهای دفاعی برابر شاگردان کارلو آنچلوتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری در گفت‌و‌گو با خبرنگارن در مورد بازی امشب (چهارشنبه) مردانش مقابل رئال‌مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: از دیدگاه فنی بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد و نمی‌توانیم تغییر آنچنانی در سبک بازی خود به نسبت بازی رفت ایجاد کنیم. باید با حفظ آرامش و با یک بازی خوب راهی فینال شویم. تصور نتیجه صفر - صفر در سانتیاگوبرنابئو تقریباً غیرممکن است.

وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی نباید تنها به فکر دفاع کردن بود و باید به لحاظ مالکیت توپ و میدان عملکرد بهتری داشته باشیم. تنها ۹۵ دقیقه (با احتساب وقت اضافه) تا رسیدن به فینال مسابقات در برلین فاصله داریم. کسی تصورش را نمی‌کرد یوونتوس خود را تا به اینجا برساند. 

سرمربی یووه در تمجید از تنی چند از بازیکنانش اظهار داشت: پل پوگبا آماده بازی است و احتمالاً از همان دقیقه اول در ترکیب قرار خواهد گرفت. او بازیکن مهمی است و می‌تواند نبوغ و کیفیت خود را نشان دهد. کارلوس توس بازیکن فوق‌العاده‌ای است، او در این فصل عملکرد عالی داشته و چند گل خیلی مهم برای یوونتوس در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. آلوارو مورتا هم پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، با وجود اینکه او در ابتدای فصل به مدت یک ماه مصدوم شد ولی با بازگشتش به میدان توانایی فنی خود را نشان داد. به نظرم موراتا بهتر و بهتر خواهد شد.

آلگری عنوان کرد: در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و فشار زیادی روی تیم‌هاست، از این رو تقابل با رئال‌مادرید بازی عادی نخواهد بود. خوشحالم از اینکه جای که باید باشم, هستم. امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب راهی فینال شویم. آمارها جای خود را دارند و ما خود را برای یک رقابت ۹۵ دقیقه‌ای آماده کرده‌ایم. رئال مادرید در عین حال که به دنبال پیروزی در این بازی است ولی در رقابت با ما جانب احتیاط را رعایت خواهد کرد. سبک بازی‌مان را تغییر نخواهیم داد و با پنج بازیکن حمله خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.