نصب شدن بنری علیه درودگر از سوی هواداران مس کرمان باعث شد تا ناظر بازی دستور توقف مسابقه را برای دقایقی بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان در مرحله اول پلی آف لیگ برتر ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد و تیم میزبان با برتری مقابل رقیب رفسنجانی حریف تیم چهاردهم لیگ برتر شد.

*پیش از شروع بازی تماشاگران علیه صادق درودگر شعار دادند و بنری در همین زمینه نصب کردند که همین موضوع باعث شد ناظر بازی اعلام کند تا زمانی که آن بنر جمع نشود اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهد که مسئولان برگزاری بازی را جمع آوری کردند اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه ۲۲ بازی بازهم تماشاگران مس بنر مشابهی را زیر جایگاه خود نصب کردند که همین موضوع باشد تا ناظر بازی دستور توقف بازی را بدهد و اعلام کند تا بنر جمع نشود اجازه ادامه بازی را نمی‌دهد. این موضوع باعث شد فرزاد حسین‌خانی از هواداران تیمش بخواهد بنر را در اختیار وی قرار دهند و متعاقب آن وی نیز بنر را به مسئولان برگزاری مسابقه داد تا پس از آن بازی ادامه پیدا کند.

* حدود ۸ هزار تماشاگر برای دیدن بازی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند که حدود ۸۰۰ نفر از آنها هواداران مس رفسنجان بودند و نیروی انتظامی آنها را از هواداران مس متمایز کرده بود.

* هیچ‌گونه تبلیغی دورتادور زمین بازی نصب نشده بود.

*در دقیقه ۱۶ بازی در یک صحنه وینکو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان و اکبر میثاقیان سرمربی مس کرمان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

*پس از سوت پایان نیمه نخست بازی علی مرزبان بازیکن مس رفسنجان و فرزاد حسین‌خانی کاپیتان مس کرمان با یکدیگر درگیر شدند که اگر دخالت برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم نبود کار بالا می‌گرفت.

* در دقیقه ۶۰ بازی پس از آنکه هوا کمی تاریک شد با اینکه پروژکتورهای ورزشگاه باهنر کرمان روشن شده بود، تماشاگران کرمانی موبایل‌های خود را در حالی که فلاش آنها را روشن کرده بودند مثل شمع در دست گرفتند.

* در حالی که همه نیمکت‌نشینان مس رفسنجان خود را گرم می‌کردند، هواداران این تیم به شدت علی‌ علیزاده را تشویق کردند و از وینکو خواستند که او را به بازی بیاورد که سرانجام بگوویچ این بازیکن را در دقیقه ۸۲ به میدان فرستاد.

* در دقیقه ۸۷ بازی در حالی که داور به سود تیم مس کرمان پرتاب اوت اعلام کرد و فرزاد حسین‌خانی کاپیتان مس کرمان می‌خواست این پرتاب را انجام دهد، عباس کاظمیان بازیکن تیم مس رفسنجان به وی پشت پا زد که باعث شد تعادل کاپیتان مس به هم بخورد. در ادامه بلافاصله داور بازی هم به او کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجش کرد، البته این پایان کار نبود و پس از آن وحید اسماعیلی بازیکن مس کرمان با علی علیزاده بازیکن مس رفسنجان درگیر شد که با وساطت بقیه بازیکنان دو تیم این درگیری ختم به خیر شد.

* پس از سوت پایان بازی برخی از بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.