اسطوره فوتبال آرژانتین معقتد است که سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ هنوز به زمان بیشتری دارد تا به سطحی برسد که همتای پرتغالی‌اش در چلسی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا، می‌گوید پپ گواردیولا، کسی که در دوره چهار ساله حضورش در بارسلونا سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و در کل ۱۴ جام کسب کرد و دو فصل گذشته نیز به همراه بایرن‌ مونیخ دو قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در جام حذفی آلمان به ویترین افتخاراتش اضافه کرد، در سطحی پایین‌تر از آقای خاص قرار دارد.

او به شبکه اسکای اسپورت گفت: مورینیو دوست من است و به نظرم او بدون تردید بهترین مربی دنیاست. قبل از آنکه شما بخواهید حرفی بزنید او می‌داند که چه چیزی می‌خواهید بگویید. این واقعاً خطرناک است. همین چیزهاست که مورینیو را به بهترین مربی دنیا تبدیل کرده است.

مارادونا در پاسخ به این سؤال که از بین مورینیو و گواردیولا کدام یک برترین مربی دنیا هستند، اظهار داشت: من مورینیو را انتخاب می‌کنم. فکر می‌کنم که پپ به زمان بیشتری نیاز دارد تا به سطح مورینیو برسد هرچند که مورینیو زمان بیشتری مربیگری کرده تا مورینیو شود.

مربی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ در ادامه اعتراف کرد که میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، برترین‌های حال حاضر جهان تفاوت زیادی نمی‌بیند.

او تأکید کرد: کریستیانو مقابل دروازه رقبا یک شکارچی است. در هر گوشه‌ای از نیمه زمین خود شما اجازه ندارید به او فرصت شوتزنی بدهید. دروازه‌بان‌ها از رونالدو می‌ترسند. باید صادق بود و واقعیت این است که دروازه‌بانان از روبه‌رو شدن با کریستیانو واهمه دارند در حالی که آنها در خیلی از نقاط میدان از مسی نمی‌ترسند چون او قدرت بدنی رونالدو را ندارد. کریستیانو بازیکنی بی‌نهایت حرفه‌ای است و من فکر می‌کنم که در حال حاضر او در همان سطحی است که مسی بازی می‌کند. من فکر نمی‌کنم که هیچ یک از آنها به دیگری برتری داشته باشد و هر دو در یک سطح هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.