تيم والیبال بانوان زير ٢٣ سال ايران با شكست مقابل هند، فردا شنبه برای كسب عنوان هفتمی رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل فيليپين قرار می‌گيرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تيم والیبال بانوان زير ٢٣ سال ايران برای كسب عنوان پنجم تا هشتم رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، امروز جمعه ١٨ ارديبهشت‌ماه مقابل هند قرار گرفت.

ايران با تركيب كدخدا، چملانيان، صابری، متقيان، محمودی، سياوشی و روستا مقابل هند قرار گرفته بود. در ست اول دو تیم بازی پاياپايی را به نمايش گذاشتند كه در پايان بانوان ايران ٢٥ بر ٢٢ پيروز شدند.

در ست دوم تيم ايران با اشتباهات فردی، امتيازهای زيادی را از دست داد و با نتيجه ٢٥ بر ١٦ اين ست را واگذار كرد تا هر دو تيم با تساوی ست سوم را شروع كنند. در ست سوم ملی‌پوشان ايران موفق شدند با ارائه بازي بهتر با نتيجه ٢٥ بر ١٩ پيروز شوند. در ست چهارم هندی‌ها موفق شدند با نتيجه ٢٥ بر ٢٠ پيروز شوند تا تكليف برنده در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم ايران با امتياز ١٥ بر ٩ شكست خورد.

همچنین آخرین روز از مسابقات والیبال بانوان زیر ۲۳ سال آسیا فردا شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود که در فینال این بازی‌ها تیم‌های زیر ۲۳ سال چین و تایلند به مصاف هم می‌روند. با توجه به اینکه دو تیم از این رقابتها، جواز حضور در مسابقات جهانی ترکیه را کسب می‌کنند، بر این اساس تیم‌های چین و تایلند راهی مسابقات جهانی شدند.

برای کسب عنوان سومی نیز ژاپن و کره‌جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند. تيم والیبال بانوان زير ٢٣ سال ايران نیز با شکست مقابل هند فردا برای کسب عنوان هفتمی به مصاف فیلیپین می رود.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* قزاقستان ۳ - ازبکستان یک (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶) قزاقستان با این پیروزی نهم شد.

* چین تایپه ۳ - فیلیپین صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰)

* هند ۳ - ایران ۲ (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۹)

* چین ۳ - کره‌جنوبی صفر (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱)

* ژاپن ۲ - تایلند ۳ (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵، ۱۳ بر ۱۵)

برنامه روز شنبه به شرح زیر است:

* ایران - فیلیپین، ساعت ۶:۳۰ (برای مقام هفتمی)

* هند - چین تایپه، ساعت ۸:۳۰ (برای مقام پنجمی)

* ژاپن - کره‌جنوبی، ساعت ۱۱ (برای مقام سومی)

* چین - تایلند، ساعت ۱۳ (برای مقام قهرمانی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.