نیمه نخست از دیدارهای همزمان گروه A مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی پرسپولیس برابر بنیادکار ازبکستان و برتری لخویا قطر مقابل النصر عربستان همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز پایانی از هفته ششم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، امشب چهارشنبه با انجام دو مسابقه همزمان از گروه A پیگیری شد که در پایان نیمه نخست یکی از این دیدارها، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل میهمانش بنیادکار ازبکستان به نتیجه مساوی رضایت داد.

در این مسابقه که در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰۰ هزار تماشاگر در حال برگزاری است، پرسپولیسی‌ها هرچند بازی خوبی را ارائه نکردند اما در نیمه نخست چندین بار تا مرز رسیدن به پیروزی پیش رفتند.

در دقیقه ۲۷ ضربه محمد نوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد. ۷ دقیقه بعد، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه نه چندان دقیق گابریل، موقعیت مناسبی را از این تیم تهرانی سلب کرد.

مهدی طارمی در دقیقه ۴۱، شوت زیبایی را از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه بنیادکار زد اما این توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد. ارسال امید عالیشاه در دقیقه ۴۴ با ضربه سر علیرضا نورمحمدی به شکل خطرناکی به اوت رفت تا باز هم پرسپولیس به گل نرسد.

ازبکستانی‌ها که برای رسیدن به گل، دل به ضد حملات دوخته بودند، در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست توسط سمیر بکریچ در موقعیت تک به تک قرار گرفتند که ضربه نه چندان دقیقه این بازیکن، توسط سوشا مکانی مهار شد تا حداقل این نیمه با تساوی به پایان برسد.

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، حمید علی عسگری، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه و مهدی طارمی بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در نیمه اول تشکیل دادند.

همچنین تیم النصر عربستان در پایان نیمه نخست، برابر میهمانش لخویا قطر با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. یوسف مساکنی (۲۸) و نام تائه هی (۳۲) برای لخویا و حسن الراهب (۳۶) برای النصر در این بازی گل زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.