تقابل بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد همشهری‌های پپ گواردیولا علیه وی موضع‌گیری کرده و تنها پدرش خواهان موفقیت او باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس هر چه به زمان رویارویی بارسلونا و بایرن نزدیک می‌شویم، در چند روز گذشته شور و هیجان زیادی در شهرک سانتپدور، زادگاه پپ گواردیولا بوجود آمده است. مردم این شهرک که روزگاری خواهان موفقیت گواردیولا، جوان خود بودند، حالا ناکامی او را از خدا می‌خواهند.

علت این امر به خاطر آن است که «پپ» دیگر برخلاف گذشته مربی بارسا، تیم محبوب‌شان نیست. بلکه هدایت رقیب بارسای محبوب‌شان یعنی بایرن مونیخ را برعهده دارد.

در این شرایط طبیعی است که همه ناکامی مونیخی‌ها و بالطبع باواریایی‌ها را در آنجا طلب کنند. در این حالت تنها «والنتی گواردیولا»، پدر پپ تک و تنها باقیمانده که دوست دارد تیم کنونی فرزندش، برنده دوئل با بارسا شود.

وی در گفت‌وگویی با روزنامه مارکا گفت: هر کسی که پدر باشد، خوب می‌تواند درک کند چرا من از پسرم حمایت می‌کنم. برای من خانواده‌ مهم‌تر از هرچیز دیگری است. هنوز نمی‌دانم در نیوکمپ موقع بازی بارسا و بایرن حاضر می‌شوم و از نزدیک تماشا می‌کنم یا این که از تلویزیون بازی را خواهم دید. شاید بهتر باشد همین خانه نشستن را انتخاب کنم و از تلویزیون بازی را ببینم که اعصابم خرد نشود و موفقیت پسرم را ببینیم.

او ادامه داد: به نبوغ پسرم کاملا واقف هستم. او اگر استعداد در کارش نداشت،‌تا به این جا نمی‌رسید. با این حال اگر در بازی با بارسا، موفق هم نشود، ایرادی به کارش نمی‌گیرم. چون واقعا پرکردن جای خالی این همه بازیکن خیلی سخت است و اگر بایرن ببازد،‌به نظرم شگفتی رخ نداده است. البته در این حال افسوس می‌خورم که چرا بایرن به فینال نرسیده و به جایش بارسلونا فینالیست شده است.

وی ادامه داد: پسرم خیلی دوست ندارد که با مطبوعات حرف بزنم. ولی من هم از آن دسته آدم‌ها نیستم که به خواسته کسی دست رد بزنم. چون شما روزنامه‌نگاران کارتان با این صحبت‌ها پیش می‌رود.

در همین ارتباط لائورا ویلاگارا، شهردار زن شهرک ۷۴۰۰ نفری سانتپدور نیز اظهارداشت: پپ برای ما در هرحال، شخصی محترم است. هیچ شهروند اینجا از یاد نمی‌برد به لطف او بود که اسم شهرمان سرزبان‌ها افتاد. اما در نبرد با بایرن،‌کل شهرک پشتیبان بارسلونا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.