ستاره جوان و اسپانیایی یوونتوس تصور می‌کند تیمش شانس خوبی برای غلبه بر رئال مادرید جهت راهیابی به فینال لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «آلوارو موراتا» هر چند فرداشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیراهن یوونتوس معروف به بانوی پیر را به تن دارد اما به این دلیل که در سنین کم در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و با الفبای فوتبال آشنا شده،‌ حس خوشایندی نسبت به تیم رقیب دارد.

موراتا که در سال ۲۰۱۴ راهی تیم تورینی شد، در مورد دوئل با کهکشانی‌ها می‌گوید:مجبور نیستم به کسی در تیم مادریدی توانایی‌های خودم را نشان دهم. آنها به خوبی مرا می‌شناسند. البته از کارلو آنچلوتی بسیار تشکر می‌کنم که به من بازی‌های زیادی داد تا در رقابت‌های مختلف فعالیت کنم. با این حال اکنون عضو یوونتوس هستم وتمام توانم را برای موفقیت تیمم می‌گذارم.این ستاره ۲۲ ساله در سال‌ ۲۰۱۰ وارد تیم دوم رئالی‌ها شد و به مدت ۳ سال ۸۳ بازی برای آن انجام داد. سپس تجربه حضور در تیم بزرگسالان رئال را بدست آورد و با آن نیز در ۳۷ مسابقه حضور یافت و همچنین ۱۰ گل زد.

او ادامه داد: البته بحث رقابت با مادرید جدا از حفظ دوستی‌ها است. شاید باورکردنی نباشد اما برای همین بازی رفت در تورین، ۳ هزار پیام از دوستان و آشنایان مادریدی دریافت کردم که خواهان دریافت بلیت مسابقه بودند. اما من که مسئول بلیت مسابقه نیستم. بازیکن یووه به حساب می‌آیم و تا جایی که از دستم برآمده، تلاش کرده‌ام دوستانم را برای دریافت بلیت راهنمایی کنم.

وی ادامه داد: تمام تمرکزم معطوف بازی با رئال است و اصلا هم مهم نیست که چقدر از کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان دور بوده‌ایم. آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود، بازی رسانه‌ای است. درست است که رئال در مجموع ستاره‌های بیشتری نسبت به تورین دارد. اما این دلیل نمی‌شود که شانس یووه برای غلبه بر حریف کم باشد.

او ادامه داد: ما مصمم به عبور از مرحله نیمه نهایی هستیم. تلاش می‌کنیم از تمام خصوصیات مثبت خود برای نتیجه‌گیری مقابل حریف، نهایت استفاده را بکنیم. هدف ما این است که یکی از ۲ تیم حاضر در فینال جام در برلین باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.