سرمربی جوان میلانی‌ها درپی شکست سنگین تیمش مقابل ناپولی رده چهارمی گفت: نمی‌توانم انتقاد جدی‌ای به بازیکنانم وارد کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیشب و در دیداری دیرهنگام، دو تیم رده چهارمی ناپولی و رده دهمی میلان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت، میزبان با سه گل بر میلانی‌ها چیره شد.

درپی این شکست، فیلیپو اینزاگی سرمربی ۴۳ ساله آ.ث.میلان از رضایت نسبی خود از بازیکنانش و آزمودن روش‌های دیگر برای کسب نتیجه در بازی‌های بعدی گفت.

اینزاگی تاکید کرد: نمی‌توانم انتقادی را به بازیکنان وارد کنم. سخت است که راجع به اخراج ثانیه چهل مدافعم که بسیار بحث برانگیز هم بود، حرفی بزنم. باید اقرار کنم که از روحیه تلاش‌گرایانه‌ای که در بازیکنانم دیدم، راضی و خوشحالم.

او ادامه داد: احساس غرور و افتخار دارم که فرصت سرمربی‌گری این تیم بزرگ به من داده شده است. چنان‌که بارها گفته‌ام، تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نقشی که می‌باید را ایفا کنم. ما در ماه‌های ژانویه و فوریه، برخی از بازیکنان‌مان را دراثر مصدومیت از دست دادیم که کاپیتان‌مان هم در جمع آن‌ها بود. واقعا نمی‌دانم که دیگران چگونه راجع به من فکر می‌کنند اما باید بگویم که راجع به من زود قضاوت نکنند. ما همگی در حال تلاش هستیم.

سرمربی میلانی‌ها در انتها گفت: اگر فرصت آن را داشته باشم که برخی بازیکنان جوانم را به کار بگیرم، به نظر می رسد که نتایج بهتری بگیرم. تا پایان فصل، هر روشی که به نظر برد بتواند به تیم کمک کند را در پیش خواهم گرفت. در رابطه با ناپولی هم باید بگویم که خوب بازی کرد. به ناپولیایی‌ها تبریک می‌گویم.

گفتنی ‌آن‌که میلان در هفته بعد که هفته سی و پنجم است، میزبان آ.اس.رم خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.