دستیار پیشین آقای خاص در رئال مادرید همچنان حامی این مربی پرتغالی است و می‌گوید صداقت آقای خاص چیزی بوده که وی را شیفته مربی حال حاضر آبی‌پوشان کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو شاید در سه سال مربیگری‌اش در رئال مادرید (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳) به خصوص در آخرین فصل، دشمنان و منتقدان فراوانی داشت اما در مقابل یک حامی و یار قابل اتکا مانند آیتور کارانکا داشته که در هر حال از آقای خاص حمایت می‌کرد.

دستیار پیشین مورینیو که با رفتن این مربی پرتغالی از رئال مادرید، او هم کهکشانی‌ها را ترک کرد تا هدایت میدلزبورو را برعهده بگیرد، میهمان ویژه یکی از بر‌نامه‌های شبکه کانال پلاس بود و در این برنامه درباره رابطه‌اش با مورینیو و دلیل محکم بودن این رابطه گفت.

کارانکا در این خصوص اظهار داشت: مهمترین خصلتی که مورینیو داشت و من آن را بیش از سایر ویژگی‌هایش می‌پسندیدم، صداقت بیرحمانه او بود. زیاد پیش نمی‌‌آید که شما به عنوان یک بازیکن با چنین مربی کار کنید. بیشتر مربیان خیلی چیزها را صریحاً به شما نمی‌گویند. آنها اوضاع را همانگونه که هستند یا واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنند.

دستیار پیشین مورینیو ادامه داد: مربیان یا به خاطر ترس یا به خاطر اینکه با شخصیت‌شان همخوانی ندارد، همه چیز را آنطور که هست به بازیکنان‌شان نمی‌گویند اما ژوزه هیچ ترسی از گفت واقعیت‌ها ندارد و برایش فرق نمی‌کند بازیکنی که خطاب صحبت‌هایش قرار گرفته در چه سطحی است و چه اسم و رسمی دارد، چون برای او هیچ بازیکنی مهمتر از تیم نیست.

کارانکا در سه فصل حضورش در رئال مادرید به همراه مورینیو، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.