سرپرست پیشین تیم فوتبال پیکان گفت که تصمیمش برای کناره‌گیری از این سمت احساسی نبوده است.
رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دلیل حضورش در ورزشگاه شهرقدس در جریان دیدار پیکان و تراکتورسازی گفت: درست است که از سمت سرپرستی پیکان استعفا داده‌ام اما با مسئولان باشگاه مشکلی ندارم و همچنان در کنار تیم هستم و هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم، به همین دلیل روز گذشته برای دیدن بازی پیکان و تراکتورسازی در ورزشگاه حضور داشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید استعفای شما در یک فضای احساسی صورت گرفت و به همین دلیل روز گذشته در ورزشگاه شهدای قدس حضور پیدا کردید، تصریح کرد: من پس از بازی با صبا با مدیرعامل باشگاه در مورد جدایی‌ام صحبت کردم و استعفای من نه تنها احساسی نبود بلکه کاملا منطقی بود و به همین دلیل در مورد پذیرش استعفایم به مدیرعامل باشگاه پافشاری کردم. من تحت فشارزیادی بودم که بخش عمده‌ای از آن به نتیجه نگرفتن تیم باز می‌گشت. همچنان معتقدم تصمیمم برای استعفا درست بوده است.

سرپرست پیشین تیم پیکان در خصوص نتایج اخیر و خطر سقوط این تیم خاطرنشان کرد: درست است که با شکست مقابل تراکتورسازی شرایط خوبی در جدول نداریم اما با پتانسیلی که کادرفنی و بازیکنان تیم دارند شک ندارم که پیکان سقوط نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.