ستاره آرژانتینی خط حمله تیم فوتبال منچسترسیتی در جمع ۱۱ بازیکن برتر فصل جاری لیگ برتر انگلیس قرار نگرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال انگلیس (PFA) شب گذشته در مراسمی در لندن، برترین‌های فوتبال جزیره را معرفی کرد که ادن ازار، هافبک بلژیکی چلسی به عنوان بهترین بازیکن و هری کین، مهاجم ۲۱ ساله تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شدند. در این مراسم همچنین برترین‌های هر یک از پست‌ها برای قرار گرفتن در تیم منتخب سال معرفی شدند که نام سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی من‌سیتی جزو آنها دیده نمی‌شود.

آگرو در شرایطی در تیم منتخب قرار نگرفته که در این فصل ۲۱ گل برای آبی‌پوشان منچستر به ثمر رسانده و اکنون در کورس کسب عنوان آقای گل لیگ برتر پیشتاز است. یکی دیگر از نکات جالب درباره تیم منتخب فصل لیگ برتر، عدم حضور سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی چلسی در این تیم است، کسی که با ۱۷ پاس گل، بیشترین تعداد پاس گل را در این فصل دارد.

در تیم منتخب لیگ برتر جزیره چلسی با در اختیار داشتن شش بازیکن بیشترین نماینده را دارد و هر یک از تیم‌های منچستریونایتد، آرسنال، ساوتهمپتون، لیورپول و تاتنهام یک نماینده دارند.

ترکیب تیم منتخب فصل جاری لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

دروازه‌: داوید دخه‌آ (منچستریونایتد)مدافعان: رایان برتراند (ساوتهمپتون)، جان تری، تیم کیهیل و برانیسلاو ایوانوویچ (چلسی)هافبک‌‌ها: ادن ازار و نمانیا ماتیچ (چلسی)، فیلیپه کوتینیو (لیورپول) و الکسیس سانچس (آرسنال)مهاجمان: هری کین (تاتنهام) و دیه‌گو کاستا (چلسی)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.