بازیکن برزیلی آبی‌های لندن پس از برخورد با دروازه‌بان آرسنال در داربی لندن به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش ایسنا، صدرنشین کنونی لیگ جزیره در دیدار هفته سی‌وچهارم خود در لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل در ورزشگاه خانگی آرسنال به کارش پایان داد.

چلسی با این نتیجه با ۷۷ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و آرسنال هم با ۶۷ امتیاز در رتبه سوم ایستاده است. تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو با این نتیجه یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک شد.

در جریان رویارویی چلسی با آرسنال اسکار به خاطر برخورد با داوید اوسپینا، دروازه‌بان توپچی‌ها دچار آسیب شد. او به همین خاطر به بیمارستان برده شد تا تحت نظر پزشکان قرار بگیرد. قرار است امروز (دوشنبه) از سر این بازیکن برزیلی اسکن گرفته شود تا نسبت به سلامتی این بازیکن اطمینان حاصل شود.

با این که برخورد اسکار با اوسپینا در دقیقه ۱۵ رخ داد، پزشک چلسی رای به ادامه حضور این بازیکن جوان داد اما در بین دو نیمه ژوزه مورینیو تصمیم گرفت این بازیکن را از ترکیب تیمش بیرون بکشد و به جایش دیدیه دروگبای باتجربه را روانه میدان کرد.

مورینیو در این زمینه گفت: اسکار به بیمارستان برده شد تا از سرش اسکن گرفته شود. کمی ترسیده‌ایم و برای اطمینان چنین کاری انجام شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.