سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سه بازی مهم دیگر باقی مانده و خیلی راه تا قهرمانی در پیش داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تونی اولیویرا پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از بازی گفت:  ابتدا به بازیکنانم به دلیل بازی که انجام دادند تبریک می‌گویم. ما می‌توانستیم در نیمه اول گل‌های بیشتری زده و نتیجه را کاملاً عوض کنیم اما مقابل دروازه‌بانی قرار گرفتیم به نام رحمتی که خیلی خوب کار می‌کرد.

وی افزود: بازی سختی داشتیم و بازیکنان ما زحمات زیادی برای این برد کشیدند و خیلی خوب جواب دادند. با تمام وجود توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. در نیمه دوم شاهد ارائه فوتبالی مستقیم از سوی دو تیم بودیم. چند اشکال داشتیم که می‌دانستیم آنها را چطور رفع کنیم و این کار را انجام دادیم و در آخر می‌توانم بگویم این پیروزی و برد کاملاً عادلانه بود.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: می‌خواهم در اینجا از حضور و حمایت همیشگی هواداران تراکتورسازی که خیلی برای ما اهمیت دارد و همیشه با ما بوده‌اند و حمایت کرد‌ه‌اند تشکر کنم.

اولیویرا در پاسخ به این پرسش که توانستید انتقام شکست نیم فصل اول را بگیرید اظهار داشت: پیکان تیم خیلی سرسختی است. من فکر می‌کنم تا به امروز آنها بهترین خط دفاع را داشته‌اند هرچند خط حمله خوبی نداشته‌اند. من اطلاع نداشتم که در نیم فصل به این تیم باختیم. کاش در همان نیم فصل اول این تیم را می‌بردیم و الان سه امتیاز جلوتر بودیم. آنها بازیکنانی مثل نصرتی و دقیقی دارند که قبلاً در تیم تراکتورسازی بازی می کردند و کمک زیادی به این تیم در زمان حضور خود انجام دادند. این دو بازیکن قبل از آغاز بازی برای من گل هم آوردند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این برد چقدر راه قهرمانی را رفته‌اید، گفت: اگر امروز کل بازی‌ها تمام می‌شد می‌توانستیم بگویم راه قهرمانی را رفته‌ایم و قهرمان شده‌ایم اما هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم چون سه بازی مهم دیگر باقی مانده و خیلی راه در پیش داریم.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پیکان مبنی براینکه دقیقی نباید پنالتی را می‌زد، اظهار داشت: من نمی‌دانم آیا مربی باید تصمیم بگیرد یا مدیرعامل که چه کسی پنالتی باید بزند. من اصلاً نمی‌خواهم اظهار نظر کنم و اصلاً در این مورد نظری ندارم ضمن اینکه اصلاً نمی‌دانم و صحنه را ندیدم که آیا پنالتی بود یا نه.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )