مهاجم استقلال به هواداران تیمش اعلام کرد که بازی با پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر، یکی از شانس‌های بزرگ استقلال خواهد بود.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای استقلال، اعتراض هواداران به عملکرد بازیکنان و ... صحبت کرد.

* تسنیم: در مورد شرایط این روزهای استقلال چه صحبتی داری؟

وقتی وضعیت خوب نباشد، چیزی نباید گفت. باید سکوت کرد و به فکر آینده بود و دید در ۳ دیدار باقیمانده لیگ چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر هر صحبتی انجام دهیم، قابل توجیه نیست.

* تسنیم: فکر می‌کردی با بازگشت به استقلال، چنین جوی را در این تیم ببینی؟

جو استقلال خیلی بد نیست و تنها نتیجه نگرفتن در هفته‌‌های اخیر همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. زمانی که به استقلال بازگشتم، چند هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و شرایط خوب بود.

* تسنیم: هواداران استقلال نسبت به عملکرد بازیکنان اعتراض دارند و روز گذشته هم یکی از لیدرها با محسن فروزان درگیر شد...

به بازیکنان گفته‌ام که هیچ عکس‌العملی در قبال اعتراض تماشاگران نشان ندهند. هوادار از وقتش می‌گذرد که به ورزشگاه بیاید و شاهد پیروزی تیمش باشد اما وقتی این اتفاق نمی‌افتد، عصبانی می‌شود. عصبانیت هواداران از روی دل‌شان است ولی نمی‌دانند که درون تیم چه خبر است و بازیکنان دچار چه مشکلاتی هستند. پس از پایان بازی با پدیده اعلام کردم که اعتراض هواداران روی چشم ما قرار دارد اما از آنها یک سوال دارم. آیا دوست داشتن واقعی وقتی است که تیم در شرایط خوبی قرار دارد یا در زمان گرفتاری به دادت برسند؟

* تسنیم: پس از پایان بازی با پدیده، در میکسدزون ورزشگاه گفتی که دلیل نتیجه نگرفتن استقلال را از کادر فنی بپرسید که ظاهرا امیر قلعه‌نویی از این حرف ناراحت شده است.

چنین چیزی صحت ندارد. خبرنگاران در مورد بحث فنی قصد داشتند سوال بپرسند که گفتم بهتر است درباره مسائل فنی از کادر فنی سوال بپرسید.

* تسنیم: اصغر حاجیلو از شرایط استقلال انتقاد کرده و گفته که چرا رضا عنایتی با وجود ۴۰ سال سن باید به استقلال بیاید.

مصاحبه حاجیلو را دیدم و منظور او چیز دیگری بوده است. هر کسی می‌تواند از صحبت‌های حاجیلو برداشت خودش را داشته باشد اما او را می‌شناسم و فوق‌العاده دوست‌داشتنی است. سال اولی که به استقلال آمدم، او سرپرست تیم بود و هر انتقادی از من بکند، می‌پذیرم.

* تسنیم: آینده استقلال را در ۳ بازی آینده و به خصوص دیدار با پرسپولیس چطور می‌بینی؟

دربی یکی از شانس‌های بزرگ استقلال است و تلاش می‌کنیم با تمرینات بهتر و تمرکز بیشتر برنده این دیدار باشیم. نتیجه نگرفتن در فوتبال از جذابیت‌های این رشته است و هواداران استقلال بدانند که بازی با پرسپولیس مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.