سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل هرتابرلین تأکید کرد قصد تماشای فیلم بازی دورتموند را خواهد داشت نه بازی ولفسبورگ!
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی برتری یک بر صفر شاگردانش برابر هرتابرلین در هفته سی‌ام بوندس‌لیگای آلمان که به لطف گل دقیقه ۸۰ باستین شواین‌اشتایگر رقم خورد، با حضور در کنفرانس خبری گفت: پس از بازی که در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم بازیکنان جوان بسیاری را در ترکیب تیم به کار گرفتیم. می‌دانستیم که بازی دشواری برابر هرتابرلین خواهیم داشت. بازیکنان ما به خاطر تعدد بازی‌ها و عدم فرصت کافی برای استراحت، خسته بودند.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: بایرن مونیخ در این بازی فوق‌العاده بود. بی‌نهایت به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون کار پس از یک بازی فشرده در لیگ قهرمانان هیچگاه آسان نیست. به هر حال ما به کار خود ادامه می‌دهیم و چالش بزرگی پیش‌روی خود داریم. قهرمانی ما در بوندس‌لیگا دیگر قطعی است پس باید روی قهرمانی‌های دیگر تمرکز کنیم.

اگر امشب ولفسبورگ در دیداری خارج از خانه برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ به پیروزی نرسد، قهرمانی زودهنگام بایرن مونیخ مسجل خواهد شد و باواریایی‌ها سومین عنوان قهرمانی متوالی خود در بوندس‌لیگا را جشن خواهند گرفت.

گواردیولای ۴۴ ساله همچنین با اشاره به اینکه روی بازی سه‌شنبه تیمش برابر دورتموند در جام حذفی تمرکز کرده و توجهی به بازی ولفسبورگ ندارد، گفت: قرار نیست بازی ولفسبورگ را تماشا کنم و به جای این کار فیلم بازی دورتموند را بازبینی خواهم کرد، چون ما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان برابر زردپوشان وستفالن بازی می‌کنیم نه ولفسبورگ!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.