قهرمان آمریکایی بوکس جهان گفت: تا به حال کسی نتوانسته مرا متقاعد کند که «محمدعلی کِلی» و «شوگر ری رابینسون» بهتر از من بوده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلوید میودر، قهرمان بدون شکست بوکس جهان در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN گفته که کسی نمی‌تواند مجابش کند بوکسورهایی مثل «محمدعلی کلی» و «شوگر ری رابینسون» از او بهتر بوده‌اند.

میودر می‌گوید: تا به حال کسی نتوانسته مرا متقاعد کند که «محمدعلی» و «شوگر ری رابینسون» بهتر از من بوده‌اند با این حال من کلاهم را به نشانه احترام برای آنها بر می‌دارم چون مسیر من را برای رسیدن به جایی که الآن هستم هموار کردند.

میودر که در ۴ وزن مختلف به ۱۰ عنوان قهرمانی جهان بدون حتی یک شکست رسیده است با طعنه به صحبت‌های خود ادامه داد: محمدعلی فقط در یک وزن مبارزه کرده و «لیون اسپینکس» فقط ۷ مبارزه در کارنامه خود دارد. هیچ وقت کسی را که فقط فقط ۷ مبارزه انجام داده با من مقایسه نکنید.

محمدعلی کلی، قهرمان آمریکایی، مسلمان و پیشین بوکس سنگین وزن جهان در سن ۳۶ سالگی مغلوب اسپینکس ۲۴ ساله در هشتمین مبارزه حرفه‌ای او شد. محمدعلی در سال ۱۹۸۱ با رکورد ۵۶ پیروزی و ۵ شکست اعلام بازنشستگی کرد.

فلوید میورد در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری در مبارزه‌ای به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون دلار با «مانی پاکیائو»، قهرمان فیلیپینی بوکس جهان در شهر لاس وگاس دیدار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.