سرمربی میلان از بازی تیمش برابر اودینزه بسیار خشمگین است و آن را ضعیف‌ترین بازی این فصل میلان دانست. از ایتالیا خبر می‌رسد که اینزاگی می‌خواهد شاگردانش را به خاطر این بازی بد جریمه و مجازات کند.
به گزارش ایسنا، میلان در آغاز هفته سی و دوم رقابت‌های سری A در خانه اودینزه به میدان رفت و در نهایت هم با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد تا ناکامی دیگری برای این تیم رقم خورد.

شاگردان فیلیپو اینزاگی در این دیدار بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتند و اگر بدشانسی بازیکنان اودینزه نبود احتمال داشت که شکست سنگینی برای روسونری رقم خورد.

فیلیپو اینزاگی سرمربی میلان از عملکرد تیمش در این دیدار بسیار ناراحت است و اعتراف کرد که انتظار چنین نمایشی بسیار بدی را نداشت. او گفت: عملکرد بسیار بدی داشتیم و من از این نوع سبک بازی بسیار خشمگین هستم. هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد. میلان در دیدارهای قبلی خود برای پیروز شدن نهایت تلاش و جنگندگی را داشت اما در دیدار امشب چیزهای جدیدی دیدم. اودینزه انگار در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کرد. تنها می توانم از هواداران میلان عذرخواهی کنم. خوشبختانه چند روز دیگر باید دوباره به میدان می‌رویم و باید هر چه سریع‌تر این دیدار را از اذهان خود فراموش کنیم و بازی بهتری را به نمایش گذاریم.

او ادامه داد: وقت یک تیم تا این اندازه بد کار می کند بدون شک مقصر اصلی مربی است. باید آستین بالا بزنیم و در دیدار چهارشنبه برابر جنوا جبران کنیم. باید شان و منزلت میلان را حفظ کنیم. در ۹ بازی اخیر خود تنها یک بار بازنده شدیم. انتظار چنین بازی ضعیفی را از شاگردانم نداشتیم. بسیار خوش شانس بودیم که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در بین دو نیمه تلاش کردم تا بازیکنان را بیدار کنم اما انگار فایده‌ای نداشت.

در این چند روز اخیر رسانه‌های ایتالیایی از احتمال فروش باشگاه میلان به تجار اندونزیایی و چینی سخن به میان آورده‌اند.

اینزاگی در این باره گفت: من به باشگاه میلان نزدیک هستم و رئیس باشگاه در این باره با من صحبت کرده است. این واقعا نگران کننده است و برای هواداران میلان ناراحتم. آنها در هر حالتی کنار ما بوده‌اند. وقتی پیراهن تیم بزرگی چون میلان را می‌پوشی باید نهایت تلاش خود را کرد. این دیدار بدترین دیدار فصل میلان بود. اگر در دیدار برابر جنوا نیز تا این اندازه بد کار کنیم بدون شک احساس خواری خواهم کرد.

اینزاگی در پایان سخنان خود گفت: چه بسا بعد از داربی میلان کمی خسته شده باشیم. من از روز سه شنبه تا الان به بازیکنان گوشزد می‌کنم که اودینزه را دست کم نگیرند. باید این موضوع را بررسی کنم که چرا میلان در این دیدار تا این اندازه بد بود. اگر می توانستم در بین دو نیمه ۱۰ بازیکن را تعویض می‌کردم. در پایان سخنان خود باید بگویم: ما باشگاه میلان هستیم و نباید دوباره چنین بازی بدی را تکرار کنیم.

میلان با این شکست به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد. کانال رسمی باشگاه میلان اعلام کرد که اینزاگی بعد از این نمایش بسیار ضعیف تیمش می خواهد بازیکنان را جریمه کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.