کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن اعتقاد دارد این تیم همچنان برای بقا در لیگ برتر شانس دارد و امیدهایش را از دست نخواهد داد.
بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد کم شدن شانس راه‌آهن برای ماندن در لیگ برتر اظهار داشت: باخت به سپاهان کار ما را سخت کرد ولی این را که می‌گویند سقوط راه‌آهن قطعی شده است، قبول ندارم. ما سه بازی دیگر پیش رو داریم و دو بازی ما با حریفان مستقیم‌مان است. برای اینکه ماندن ما در لیگ برتر قطعی شود باید این دو  بازی را ببریم و منتظر لغزش دیگر تیم‌هایی باشیم که در خطر سقوط هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم و با این شرایط سخت غریبه نیستیم. همین تجربه باعث خواهد شد که در هفته‌های آینده با روحیه بالا تلاش کنیم تا راه‌آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم. بازی‌های باقیمانده برای ما بسیار مهم هستند و اطمینان داریم که رقیبان ما امتیاز از دست می‌دهند. امیدوارم خودمان خوب نتیجه بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه حتی مربی باتجربه‌ای مثل فرهاد کاظمی هم نتوانست این تیم را به وضعیت ایده‌آل برساند، گفت: مشکلات راه‌آهن از دو سال پیش آغاز شد که مالک باشگاه دستگیر شد. ما در این مدت آنقدر مشکل داشتیم که نمی‌توان در موردش حرف زد. وقتی این مشکلات وجود دارد دیگر کاری از دست بازیکنان و کاظمی ساخته نیست. این مربی واقعاً نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا تیم نتیجه بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.