سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست ۳ بر صفر برابر لخویا گفت: بخش بزرگی از این بازی را تیم ما تحت کنترل داشت و فقط یک بی‌احتیاطی منجر به برتری حریف شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و لخویا اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به حریفمان بابت این برد تبریک بگویم. همچنین باید ابراز نارحتی خود را به سبب اینکه نتوانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم، اعلام ‌کنم.

وی افزود: بخش بزرگی از این بازی را تحت کنترل داشتیم و فقط یک بی‌احتیاطی در دقیقه ۶۵ منجر به برتری حریف شد. نباید اینطورعمل می‌کردیم. در هر صورت نتیجه نسبت به شرایط بازی منصفانه نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه توضیحی برای افت پرسپولیس در دقایق آخر بازی دارید و شانس خودتان را برای صعود چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: در هر صورت ما محکوم به برد مقابل بنیادکار هستیم؛ ضمن اینکه مشکل جسمانی بازیکنان را هم داریم. ریتم بسیار بالای بازی‌های که هر سه روز یک بازی را پیش رو داریم، ما را دچار مشکلاتی کرده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه کمی دیر کارمان را شروع کرده و به تیم ملحق شدیم. تلاش می‌کنیم تا آخرین روز مسابقات هر آن چیزی که در توان داریم را بکار بگیریم. تلاش می‌کنیم تیم را به خوبی آماده کرده تا بتوانیم لیگ قهرمانان را به شکل مناسبی پشت سر بگذاریم.

برانکو یادآور شد: لخویا تیمی قوی است. آنها در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های قطر بوده‌اند. تا دقیقه ۶۵ کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. لخویا هیچ موقعیت خطرناکی را روی دورازه ما ایجاد نکرد اما یک بی‌احتیاطی کار دست ما داد.

وی در خصوص اینکه چرا تعویض‌های پرسپولیس با تاخیر انجام داده شد، اظهار داشت: بنگر را آماده کرده بودیم که به میدان بفرستیم. او دفاع وسط ما و یکی از بهترین بازیکنان تیم است اما متاسفانه به خاطرمصدومیتش نتوانست فورا به میدان برود. لحظه‌ای که گل خوردیم مجبور شدم تعویضم را برگردانم و تعویض دیگری انجام بدهم. به همین دلیل به جای تعویض بنگر یک مهاجم را وارد زمین کردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما از گابریل استفاده نکردید و نورالهی را هم از زمین بیرون آوردید و عملا وسط زمین را از دست دادید و این باعث شد که سه گل پیاپی دریافت کنید، گفت: برای اینکه فاز تهاجمی تیم قوی‌تر شود، مهاجم اضافه کردم. به نوری گفتم عقب‌تر بازی کند. خطرناک هم بودیم ولی متاسفانه به دلیل اشتباهی که در خط دفاعی انجام شد، دو گل دیگر دریافت کردیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )