سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران ضمن تقدیر از میزبانی این تیم گفت: با این نتیجه سرنوشت صعودمان به هفته آخر کشیده شد.
به گزارش ایسنا، بابایان سامول گفت: به نظر من هر دو تیم بازی سختی برابر هم داشتند اما تماشاگران از بازی لذت بردند. نفت و پاختاکور هر دو شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و پیروز شویم؛ البته در خط دفاع عملکرد خوبی داشتیم و حالا سرنوشت صعود تیم‌ها به هفته آخر کشیده شده است.

سرمربی پاختاکور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره میزان شانس صعود تیمش به دور بعد گفت: من به صورت قطعی اعلام کرده بودم که سه تیم از این گروه شانس صعود دارند اما تمام معادلات به بازی امشب العین و الشباب در امارات بستگی دارد.

سامول درباره نحوه میزبانی ایران از تیمش نیز گفت: در وهله اول باید از میزبانی مردم ایران تشکر کنم. تهران جای زیبایی است و نفت هم تیم قدرتمندی است. مطمئنیم اگر باز هم در تهران یا تاشکند رو در روی نفت قرار بگیریم با چهره شاداب با هم بازی می‌کنیم، ضمن اینکه ایران تاریخ کهن و زیبایی دارد.

ولادیمیر کوزاک بازیکن تیم فوتبال پاختاکور نیز در این نشست درباره بازی گفت: نفت تیم خوبی است. ما این تیم را خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.