بازیکن مصدوم نسف قارشی توسط آمبولانس به خارج از استادیوم منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ۲ تیم تراکتورسازی و نسف قارشی ازبکستان از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند که این دیدار حواشی را در پی دارد:

*آندرانیک تیموریان هنگام ورود به زمین دقایقی با یکی از فیلمبرداران تلویزیونی به گفت‌و‌گو پرداخت و پس از تشویق هواداران در نیمکت تراکتورسازی حضور پیدا کرد.

*تونی اولیویرا به همراه ذوالفقاری سرپرست تیم و دستیارانش وارد زمین مسابقه شد که در این میان با تشویق تماشاگران همراه بود.

*هنگامی که بازیکنان ذخیره نسف قارشی قصد حضور در نیمکت این تیم را داشتند بازیکنان نیمکت نشین تراکتورسازی از جا بلند شدند و با آن‌ها خوش و بش کردند.

*با شروع مسابقه هر لحظه بر تعداد هوادارانی که وارد استادیوم می‌شوند افزوده می‌شود تاکنون تعداد آن‌ها به مرز ۱۵ هزار نفر رسیده است.

*تعداد عکاسان حاضر در این دیدار نسبت به دیدارهای گذشته بیشتر است و استقبال بیشتری از سوی عکاسان صورت گرفته است. این اتفاق در حالی است که تعداد خبرنگاران نسبت به دیدارهای پیشین تفاوت چندانی نداشته است.

*خالد شفیعی قبل از شروع مسابقه با حضور در نیمکت تیمش با نیمکت نشینان دست داد و سپی وارد زمین مسابقه شد.

*مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازان قبل از شروع مسابقه به سمت هواداران این تیم آمد.

*سرمربیان ۲ تیم در کنار زمین حضور دارند و نظاره‌گر عملکرد بازیکنانشان هستند.

*پس از اشتباه سامان نریمان جهان در محوطه جریمه تونی اولیویرا این بازیکن را تشویق کرد و از او خواست پیگیر ادامه مسابقه باشد.

*از‌‌ همان دقایق آغازین بازی حرکات خاص اولیویرا در کنار زمین شروع شده است که در صحنه‌ای از مسابقه که توپ به بیرون رفت سرمربی تراکتورسازی توپ را مهار کرده و در اختیار آقایی قرار داد و همزمان یکی از توپ جمع کن‌ها به بازیکن تراکتور توپ داد که باعث عصبانیت تونی شد. البته سعید آقایی هم توپی که به سمتش فرستاده شده بود را با یک حرکت نمایشی بازگشت داد.

*هنگام پا به توپ شدن بازیکنان نسف قارشی هواداران حاضر در استادیوم با سوت ممتد آن‌ها را زیر فشار می‌گذاشتند.

*پس از مردود اعلام شدن گل مهرداد بایرامی، تونی اولیویرا خنده تلخی بر لب داشت.

*تمامی عکاسان پشت دروازه نسف قارشی تجمع کردند و کسی پشت دروازه تراکتورسازی حضور ندارد.

*اولیویرا در کنار زمین سعید آقایی را فراخواند و نکاتی را به او تذکر داد.

*هنگامی که آزاموف بازیکن نسف قارشی به خاطر مصدومیت کنار زمین افتاد تونی اولیویرا کنار او حضور پیدا کرد تا به وی کمک کند.

*نیمکت نشینان نسف قارشی که انتظار وزش شدید باد را در ورزشگاه نداشتند با پتو خودشان را پوشاندند.

*بازیکن مصدوم نسف قارشی توسط آمبولانس به خارج از استادیوم منتقل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.