کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی نفت تهران گفت که تیمش باید پاختاکور را شکست دهد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور گفت: «ما در ابتدای لیگ قهرمانان روند سینوسی داشتیم. گروه ما گروه مرگ است و تمام تیم هایش شانس صعود دارند. ما باید پاختاکور را ببریم. در صورت برد، صعودمان قطعی می شود و به خاطر فشردگی مسابقات می توانیم در بازی بعدی ریکاوری کنیم. شرایط ما مثل تیم های لیگ برتر انگلیس شده. هر سه روز و ۴ ساعت یا هر ۴ روز و ۴ ساعت یک مسابقه برگزار می کنیم.»

او ادامه داد: «پاختاکور نسبت به دو حریف عربی ما قدرت بیشتری دارند. پاختاکور نمای فوتبال ازبکستان است. ما در بازی با ذوب آهن نشان دادیم که هر وقت اراده کنیم گل می زنیم. البته نباید پیروزی ذوب آهن را لوث کنیم ولی ما دچار افت شده بودیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.