مهاجم ۲۸ ساله آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا معتقد است که نباید قهرمان لوشامپیونه را در بازی برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم گرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز سوارز که در پیروزی ۳ بر یک بارسلونا بر پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو گل تیمش را به ثمر رساند در آستانه بازی برگشت دو تیم با شرکت در کنفرانس خبری گفت: نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد دلخواه و مطلوب ما بود ولی در جدال با تیم خوبی همچون پاری‌سن‌ژرمن نمی‌توان کار را تمام‌شده فرض کرد. در حال حاضر در بهترین فرم خودم هستم و به بارسا کمک می‌کنم. اینکه تیم عالی کار می‌کند، خوشحالم و مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. بارسلونا فصل خوبی را تاکنون سپری کرده است.

وی افزود: به گذشته بارسلونا کاری ندارم و برای ارائه بهترین بازی‌ و انجام کارهای مهم به اینجا آمده‌ام و از این بابت خیلی خوشحالم. عبور دادن توپ هم از بین پاهای داوید لوئیز در بازی رفت ماجرایی بود که در آن لحظه به ذهنم خطور کرد. به این هم فکر نمی‌کنم که چه کسی مقابلم است و همه چیز در عرض یک‌هزارم ثانیه اتفاق می‌افتد. همیشه به دنبال پیشرفت کردن هستم. فکر نمی‌کنم که به هنگام عالی بازی کردن بهترین باشم و یا به هنگام بد بازی کردن بدترین باشم. من به شدت نسبت به خودم منتقد هستم و لحظاتی بوده که خودم بر این باور بوده‌ام که در بهترین شکلم نیستم.

مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: دوستان، مربیان و هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا در دوران دشوار در کنارم بودند و کمک آنها اعتمادبه‌نفسم را بالا برد به همین خاطر از تمامی آنها قدردانی می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.