سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل لخویای قطر با هدف حفظ جایگاه خود در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل لخویای قطر اظهار داشت: خوشبختانه برای این بازی همه نفرات را در اختیار داریم و با این هدف به میدان می‌رویم که صدر جدول را حفظ کنیم. بازی با لخویا برای ما بسیار مهم و حیاتی است و باید با تمرکز و دقت بالا در این بازی حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا سرخپوشان فقط روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده و اهمیتی به بازی‌های لیگ نمی‌دهند، گفت: اصلاً اینطور نیست. ادامه بازی‌های لیگ نیز بسیار مهم هستند. ما باید در قطر طوری نتیجه بگیریم که صعودمان قطعی شود تا در ادامه روی بازی‌های لیگ تمرکز کنیم و خیلی بازی آخر ما در آسیا مهم نباشد.

برانکو با تمجید از تیم لخویای قطر اظهار داشت: در حال حاضر رقابت بسیار سختی بین لخویا و النصر برای دوم شدن در گروه A لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. انگیزه و هدف لخویا کار ما را در قطر سخت‌تر خواهد کرد اما ما فقط یک هدف داریم و آن هم صدرنشینی در گروه است و از اهمیت این بازی به خوبی آگاه هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.