سرپرست تیم ملی امید درباره شایعه وجود فشار به او از سوی فدراسیون فوتبال به خاطر مسابقه‌های مقدماتی المپیک ریو اظهار کرد: هیچ فشاری به من وارد نشده است و اگر چنین اتفاقی بیفتد به مردم اطلاع می‌دهم.
به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی بعد از جلسه با کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت: جلسه‌ای را درباره عملکرد تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ برگزار کردیم و گزارش‌ها و برنامه‌ها را ارائه دادیم و به بررسی‌ آن‌ها نشستیم. هر چیزی که خاکپور از ما خواسته بود را ارائه کردیم و گزارش عملکردمان را کتبا به اعضای کمیته ارائه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت مجیدی و هاشمیان در این جلسه چه بود گفت: من مسئول کمیته فنی نیستم. دوستان به ما گفتند که آن‌ها به دلیل حضور در خارج از کشور نتوانستند به این جلسه برسند.

سرپرست تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا فرد جدیدی به کادر فنی تیم ملی امید اضافه می‌شود یا خیر نیز اظهار کرد: آقای خاکپور باید این سوال را جواب دهد. وظیفه او مسائل فنی است و وظیفه ما پشتیبانی از تیم ملی امید است. خاکپور تشخیص می‌دهد چه کسی به کادر فنی تیم امید اضافه شود.

کاشانی درباره اینکه آیا فشاری از فدراسیون بر او وارد شده است یا خیر هم گفت: ۵۰ سال عمر کرده‌ام و اگر فشاری به من وارد شود، به مردم اطلاع می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.