سرمربی آرسنال تاکید کرد حریف علاقه زیادی برای رسیدن به فینال داشت اما توپچی‌ها در این امر موفق عمل کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، توپچی‌ها در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس مقابل ردینگ قرار گرفته و با پیروزی دو بر یک به فینال این رقابت‌ها رسیدند. آنها باید منتظر برنده رویارویی استون ویلا و لیورپول بمانند تا بدانند در فینال باید با کدامیک روبه‌رو شوند.

در این دیدار الکسیس سانچس (۴۰ و ۱۰۵) برای آرسنال گلزنی کرد و گرت مک‌کلی ۵۴ تنها گل ردینگ را به ثمر رساند.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: بازی سختی بود. ردینگ در این دیدار نمایشی عالی، سازمان‌یافته، درگیرانه و قدرتمندانه از خود به نمایش گذاشت. جنگندگی بازیکنان حریف مرا به یاد نمایش خودمان مقابل ویگان در سال گذشته انداخت. در پایان بازی این ما بودیم که صعود کردیم. توپ را در بیشتر دقیقه‌های بازی در اختیار داشتیم اما نمی‌توانستیم فضاسازی کنیم. فکر نمی‌کردیم ردینگ تا این حد بتواند ما را به چالش بکشد و در همه درگیری‌های تن به تن، تا این حد عالی کار کند. آنها ما را به دردسر انداختند. توپ‌های زیادی را از دست دادیم که از این موضوع تعجب کردم، زیرا تیمم در در کمتر دیداری توپ‌ها را به این سادگی از دست می‌دهد.

ونگر افزود: چیزی که تیمم در این دیدار کم داشت این بود که نتوانستیم کارهای ترکیبی که در جلسه‌های تمرینی کار کرده بودیم را در زمین پیاده کنیم. تیمم همچنین در یک سوم دفاعی حریف با هوشیاری بالایی بازی نکرد و توپ‌های زیادی را از دست داد. روحیه تیمی و تمرکزمان بالا بود که توانستیم در پایان تیم برنده میدان باشیم. ردینگ برای رسیدن به فینال حاضر بود بمیرد اما این ما بودیم که راهی دیدار نهایی شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.