تیم تحت هدایت رونالد کومان با شکست برابر استوک‌سیتی شانس صعود به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌و‌سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها ساوتهمپتون در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب استوک‌سیتی شد. گل‌های استوک را در این دیدار مامه بیرام دیوف (۴۷) و چارلی آدام (۸۴) به ثمر رساندند و تک‌گل ساوتهمپتون را هم مورگان اشنایدرلین در دقیقه ۲۲ به تور دروازه استوک دوخت.

استوک با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده نهم جدول لیگ برتر ایستاد. شاگردان رونالد کومان هم با قبول این شکست ۵۶ امتیازی باقی ماندند و تغییری در رده ششمی‌شان به وجود نیامد.

در سه دیدار دیگر برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کریستال‌پالاس صفر - وست‌برومویچ ۲اورتون یک - برنلی صفرلسترسیتی ۲ - سوانزی صفر

همچنین در حساس‌ترین دیدار از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ امشب چلسی صدرنشین در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای منچستریونایتد، تیم سوم جدول رده‌بندی است.

سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) با انجام دو بازی پیگیری می‌شود که در نخستین دیدار منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای وستهام است و نیوکاسل هم در سنت‌جیمز پارک از تاتنهام پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر، چلسی با ۷۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد هم به ترتیب با ۶۶ و ۶۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.