هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید جزو دعوت شدگان به مراسم جشن تولد ۳۰ سالگی هم‌تیمی پرتغالی‌اش بوده اما عمداً حاضر به شرکت در آن نشده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسمی که کریستیانو رونالدو در ماه فوریه برای جشن تولد ۳۰ سالگی‌اش گرفت با جنجال‌ها و انتقادات فراوانی همراه شد، چرا که تنها چند ساعت پس از شکست تحقیر‌آمیز رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید برگزار شد.

تونی کروس هم یکی از آن کسانی است که می‌گوید تصمیم هم‌تیمی‌‌‌اش که اتفاقاً در روزهای اُفت دوران بازیگری او طی فصل جاری اتخاذ شد، تصمیمی اشتباه بوده است هرچند که این موضوع دلیلی برای زیر سؤال بردن توانایی‌ها و استعداد فوتبالی او نیست.

کروس در این خصوص به نشریه آس گفت: کریستیانو دیوانه فوتبال است اما اگر زمان بهتری را برای برگزار جشن‌هایش انتخاب کند، همه چیز عالی می‌شود. من به مراسم جشن تولد او نرفتم. رونالدو از چند روز قبل از آن مراسم مرا دعوت کرده بود اما به او گفتم ما در آن روز بازی باید با اتلتیکو بازی کنیم و شاید کارمان در آن بازی آسان نباشد.

کروس ادامه داد: همانطور که خودتان می‌دانید ما ۴ بر صفر آن بازی را باختیم. من جزو آن دسته از کسانی نبودم که اعتقاد داشتند رونالدو باید آن مراسم را لغو می‌کرد. انجام آن کار یک کابوس بود، چون در عرض دو ساعت باید میهمانی را لغو می‌کردید که ۲۰۰ میهمان برای حضور در آن دعوت شده بودند. من تصمیم گرفتم به آن مراسم نروم، چون آن زمان حس خوبی نداشتم. این را هم باید گفت که رونالدو به طور روزمره و به شدت تمرین می‌کند، چون انگیزه زیادی برای پیشرفت دارد. او عاشق گلزنی است. فقط خودش می‌توانست به چیزهایی که تاکنون کسب کرده است، دست پیدا کند. ترکیب سختکوشی رونالدو با استعداد ذاتی‌اش از او بازیکنی بی‌نظیر ساخته است.

رونالدو که در دوران بازیگری خود سه بار توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال را کسب کرده است، در ۲۹۰ بازی‌اش برابر رئال مادرید از سال ۲۰۰۹ تاکنون ۳۰۱ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.