پس از صحبت‌های روز گذشته سرمربی رئال در مورد آینده‌اش، فهرستی از جانشینان احتمالی این مربی ایتالیایی در سانتیاگو برنابئو منتشر شد.
به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود هنوز پیشنهاد تمدید قراردادی از سران رئال مادرید دریافت نکرده است. او در ادامه تاکید کرد شاید سران باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد وی نداشته باشند و او در پایان قراردادش، رئال را ترک کند.

نام مربیانی که می‌توانند جانشین این مرد ایتالیایی شوند در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده است که فهرست آنها در زیر می‌آید.

زین الدین زیدان

او که پیشینه به تن کردن پیراهن رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد، اکنون هدایت رئال مادرید کاستیا را به دست دارد و در حال اخذ مدرک مربیگری پرو لایسنس یوفا است. زیدان ۴۲ ساله خیلی خوب رئال را می‌شناسد و می‌تواند روی نیمکت این تیم موفق عمل کند.

یواخیم لوو

سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال آلمان پس از آنکه ژوزه مورینیو رئال مادرید را ترک کرد، نامش در ارتباط با حضور روی نیمکت این تیم شنیده شد اما او ترجیح داد قراردادش را با ژرمن‌ها تمدید کند. شاید این‌بار و پس از خروج آنچلوتی از سانتیاگو برنابئو، لوو هدایت قوهای سپید را به دست بگیرد.

یورگن کلوپ

او که به تازگی اعلام کرده در پایان فصل از هدایت بوروسیا دورتموند کناره‌گیری می‌کند، بدون شک به دنبال یافتن باشگاه جدیدی برای پذیرش هدایت آن است. کلوپ که دو سال پیش به همراه زردها موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه چهار بر یک رئال را شکست دهد، مورد توجه سران این تیم قرار گرفته بود.

میشل

المپیاکوس از ژانویه این مربی را اخراج کرده و تاکنون نیز بدون تیم مانده است. او که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۶ در سانتیاگو برنابئو به میدان می‌رفت و در ۵۶۰ بازی موفق به زدن ۱۲۹ گل شده بود، یکی از بازیکنان محبوب در رئال به شمار می‌رود. او باشگاه را خوب می‌شناسد و پیش‌تر هم روی نیمکت تیم‌هایی چون سویا و ختافه هم نشسته است.

رافائل بنیتس

قرارداد او در پایان فصل با ناپولی تمام می‌شود و هنوز هم آن را تمدید نکرده است. رابطه خوبی با اورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ندارد و پیش‌تر هم اعلام کرده بود دوست دارد هدایت یک تیم دیگر را به دست بگیرد. با توجه به اینکه او متولد مادرید است و از هواداران این تیم هم به شمار می‌رود، ممکن است از سوی خوزه آنخل سانچس که یکی از مدیران باشگاه است برای حضور در برنابئو اغوا شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )