مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردان فراز کمالوند در دیدار مقابل پدیده، از بروز اتفاقات حاشیه ای این مسابقه انتقاد کرد.
غلامرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با ابراز ناراحتی از عدم نتیجه گیری گسترش فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر، آن را برخلاف جریان بازی و عملکرد شاگردان کمالوند دانست و اظهار داشت: روند بهبود شرایط تاکتیکی تیم همانند مسابقات اخیر ، در این دیدار نیز ادامه داشت و شاهد نمایش قابل قبولی از سوی بازیکنان بودیم اما باید در استفاده از موقعیت ها کمی با تمرکز و دقت بیشتری عمل می شد تا از این دیدار خارج از خانه دست خالی برنگردیم.

سمندر در ادامه افزود: تیم گسترش فولاد در دیدار هفته گذشته برابر تیم باانگیزه ملوان و همچنین مقابل فولاد خوزستان، بخشی از توانایی خود را به معرض نمایش گذاشت و شایستگی های تیم مان به اثبات رسید و از همین رو، ما به پتانسیل های تاکتیکی شاگردان فراز کمالوند اعتقاد داریم و در دیدار مقابل پدیده نیز همانطور که اغلب کارشناسان اذعان داشتند، گسترش فولاد حاکم مطلق توپ و میدان بود و نتیجه به دست آمده به هیچ عنوان عادلانه نیست.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به تاثیر مسایل و اتفاقات حاشیه این مسابقه در جریان بازی، گفت: بدون آنکه قصد توجیه باخت در این دیدار را داشته باشیم، به واقع از بروز و مشاهده اتفاقات حاشیه ای مسابقه، آزرده خاطر شدیم.

غلامرضا سمندر با تاکید بر پایبندی تمامی ارکان باشگاه گسترش فولاد به اصول اخلاقی اظهار داشت: به اعتقاد ما، اصل ورزش بر حفظ روحیه انسانی و اخلاق مداری استوار است و در همین راستا تمامی اعضای مجموعه ما از بابت این امر توجیه هستند و در این مسابقه نیز در صحنه تصمیمات تاثیرگذار داور مانند اعلام خطای پنالتی، همچین اخراج بازیکن و حتی رفتار به دور از اخلاق برخی از توپ جمع کن ها و تعدادی از تماشاگران در طول بازی، کوچکترین واکنش اعتراضی و بی احترامی از سوی بازیکنان و کادر فنی تیم گسترش فولاد رخ نداد. متاسفانه به طور کلی شرایط میزبانی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد شایسته مردم این شهر مقدس نبود .

سمندر با بیان اینکه ارزش کسب نتیجه به هر نحو، در منافات با روحیه و نفس ورزش است، عنوان داشت: بدون در نظر گرفتن موضوع تصمیم داور در اعلام پنالتی و به ثمر رسیدن گل اول برای تیم پدیده که یکی از اتفاقات تاثیر گذار این دیدار به شمار می رود، برخی مسایل حاشیه ای کنار زمین و سکوها، تمرکز تیمی ما را تحت شعاع قرار داد.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان با ابراز امیدواری نسبت به برخورد و مقابله با چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها، گفت: در کنار امر احترام به هواداران ، مساعد سازی جو ورزشگاه نیز موضوعی بسیار مهم است که اقدامات لازم باید در این زمینه صورت پذیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.