کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بارسلونا از سد پاری سن ژرمن گذشت و بایرن مونیخ تن به شکست مقابل پورتو داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار شد که بارسلونا در خانه پاری سن ژرمن به مصاف این تیم رفت و بایرن مونیخ هم مهمان پورتو پرتغال بود.

در نخستین دیدار شاگردان انریکه با انجام یک بازی منطقی علیرغم اینکه تیم حریف فشار زیادی را (در نیمه اول )می آورد موفق شدند با نتیحه سه بر یک بر صفر از سد این تیم عبور کنند.در این بازی پاریسی ها با لشگری از مصدومان و محرومان مقابل کاتلان ها قرار گرفتند.لشگری که رهبر آنها زلاتان ابراهیمویچ بود.نبود ایبرا ضربه بزرگی را به چی اس جی وارد کرد تا آنها در بازی رفت بازنده باشند.برای بارسلونا در این بازی نیمار(در دقیقه ۱۸) و لوئیز سوارز(در دقایق ۶۷ و ۷۹) گلزنی کردند.تک گل پاری سن ژرمن را هم "وندر ویل" به ثمر رساند.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

اما در دیگر بازی از این مرحله شاگردان پپ گواردیولا در خانه حریفل غافلگیر شدند.آنها در کمتر از ۷ دقیقه دو گل( ريکاردو کوآرشما در دقایق ۳  و ۷)  از پورتو دریافت کردند تا شوک بزرگی را در همان دقایق ابتدایی بازی تجربه کرده باشند.

بایرن مونیخی ها که معمولا نتایج خوبی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا گرفته است در دقیقه ۲۸ یکی از گلهای خورده را جبران کردند تا کورسوی امیدی داشته باشند که بتوانند حداقل امتیاز را در این بازی بگیرند.اما این پایان کار نبود.شاگردان گواردیولا که یک شب تلخ را تجربه می کردند یک بار دیگر دروازه شان در دقیقه ۶۹ توسط جکسون مارتینز باز شد تا آنها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند مگر اینکه در بازی برگشت اتفاقات دیگری بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.