امیر قلعه نویی دیگر تمایلی به حضور مستقیم در مناظره های تلویزیونی ندارد و ترجیحش این است که در مصاحبه های خودش اگر نکته ای بود بگوید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برنامه ای چالشی در شبکه خبر برای بررسی عملکرد کارلوس کروش با حضور هومن افاضلی به عنوان منتقد مربی خارجی تیم ملی و سیامک رحمانی به عنوان مدافع کارلوس کروش برگزار شد. جایی که در آن دو طرف مواضع شان را مطرح می کردند و هر یک دلایلی می گفتند. مسئولان برنامه در میانه های راه تلاش داشتند تا با اضافه کردن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به این مناظره کمی به جذابیت کار بیفزایند اما قلعه نویی بر خلاف مربیانی چون مایلی کهن و خداداد عزیزی که در این روزها چند بار روی خط برنامه های تلویزیونی رفته اند تصمیم گرفت در بحث دخالتی نکند. 

او در پاسخ به این تماس به عوامل پشت صحنه گفته بود:« من تمایلی به آمدن روی خط ندارم. از هومن افاضلی تشکر کنید و بگویید دارد خوب بحث می کند و همین مسیر را ادامه بدهد.» قلعه نویی در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن هم حاضر به پاسخگویی به سئوال درباره کارلوس کروش نشده بود. با این وجود احتمالا در پایان بازی تیمش با ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی در این باره حرف می زند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )