تقریباً دو ساعت پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که کمتر از دو ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، حدود ۱۵ هزار تماشاگر خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده و در طبقه اول ورزشگاه مستقر شده‌اند.

* با توجه به اینکه بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر رایگان است، ترافیک تقریباً شدیدی در اطراف ورزشگاه آزادی وجود دارد و تماشاگران به صورت مستمر خود را به ورزشگاه می‌رسانند.

* با هماهنگی کانون هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تعداد زیادی پرچم کشورمان بین تماشاگرانی که در قسمت روبه‌روی جایگاه نشسته‌اند، توزیع شد تا آنها با پرچم ایران از تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان استقبال کنند.

* هنگام توزیع پرچم‌های  ایران بین تماشاگران سرلیدر باشگاه پرسپولیس که با یک دستگاه بلندگو به کل ورزشگاه اشراف داشت از بقیه لیدرها خواست پرچم‌های ایران را پرت نکنند و پرچم‌های کشورمان را با احترام به دست تماشاگران برسانند. همچنین سرلیدر باشگاه پرسپولیس از کلیه هواداران خواست با اتحاد و همدلی و به صورت یکدست و هماهنگ پرسپولیس را در طول بازی تشویق کنند.

* از ساعت ۱۶:۲۵ تیم داوری بازی و همچنین تیم نظارت به داخل زمین آمدند تا چمن و همچنین دروازه‌ها را مورد بازبینی قرار دهند. نکته جالب اینجا بود که اعضای تیم داوری با حضور در زمین چمن ورزشگاه آزادی شروع به عکس گرفتن از یکدیگر کردند.

* ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه و روی سکوها با سرعت انجام می‌گیرد و هواداران به سرعت مشغول پرکردن صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.