کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اشاره کرد شاگردانش برابر نماینده عربستان کار آسانی در پیش نخواهند داشت ولی با این حال به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در آستانه دیدار امروز (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه الشباب عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حضور در کنفرانس خبری گفت: می‌دانم بازی دشواری مقابل الشباب خواهیم داشت چون حریف ما در پی جبران نتایج نه‌چندان خوب اخیر و بازگشت به روزهای خوبش است. این بدین معناست که تقابل با آنها بازی آسانی برای ما نخواهد بود.

سرمربی  ۴۳ ساله نفت تهران در ادامه عنوان کرد: با این وجود ما کاملاً آماده این بازی هستیم و برای کسب ۳ امتیاز به ریاض آمده‌ایم. ما برای تداوم پیروزی‌های‌مان در لیگ قهرمانان آسیا عزم راسخی داریم و به دنبال کسب یکی از ۲ سهمیه حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها هستیم.

نفت تهران، نماینده کشورمان در حال حاضر با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با ۴ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. در این گروه الشباب با ۵ امتیاز صدرنشین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.