در پی صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال، رئیس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا طی پیام‌هایی جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.
به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان در نامه‌ای برای علی کفاشیان نوشت: تلاش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های آسیایی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال قابل تمجید است و برای شما آرزوی بهترین‌ها را در رقابت‌های پیش رو دارم.

وی افزود: همچنین به تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی به خاطر عملکرد بسیار خوب آنها در طول این دوره از رقابت‌ها تبریک می‌گویم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه آورده است: مطمئنم که فوتبال آقایان، بانوان، جوانان، فوتسال و فوتبال ساحلی تحت رهبری فدراسیون فوتبال ایران روند روبه رشد خود را در سطح آسیا ادامه خواهد داد و تمامی هواداران فوتبال را خرسند می‌کند.

شیخ سلمان در پایان نامه افزود: مجدداً بهترین آرزوها را برای جامعه فوتبال ایران دارم.

آلکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود به دکتر علیرضا اسدی نوشت: تبریک ما را در راستای حضور قدرتمند و پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال به عنوان تیم سوم از این قاره کهن را پذیرا باشید.

وی در ادامه افزود: برگزاری موفق این رقابت‌ها نمایشی از حضور و تلاش مشترک تیم‌های حرفه‌ای بود و در این میان تعهد، توجه و تلاش ایران جهت توسعه فوتبال ساحلی نیز قابل تقدیر و ستایش است. امیدوارم در این راه موفق بوده و همچنین در رقابت‌های پیش رو نتایج خوبی کسب کنید.

این رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم در ۴ گروه از ۳ لغایت ۸ فروردین ۹۴ به میزبانی قطر در حالی برگزار شد که سید پیمان حسینی از ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان، گوتو تاکاسوکه از ژاپن به عنوان بهترین گلزن و موریرا اوزو از ژاپن به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.