کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پایگاه اطلاع‌رسانی ترایبال فوتبال به نقد کوتاهی بر انتهای خط همراهی کی‌روش با تیم ملی کشورمان داشته که کل آن را از دیدگاه‌مان خواهیم گذراند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کی‌روش مرد ۶۴ ساله فوتبال جهان، موقعیتش را در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور از دست داده است، این رخداد پس از چهار سال انجام خواهد شد.

رهبر سابق رئال مادرید و تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و پرتغال، از سال ۲۰۱۱ سرمربی تیم ایران بود و توانست این تیم را به جام جهانی برزیل ببرد و مقابل آرژانتین هم ایستادگی کند.

ایران تحت مدیریت کی‌روش به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در استرالیا هم رسید و همان‌جا بود که در مقابل قهرمان جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا شکست خورد.

کی‌روش دیشب درپی دیدار تیمش با سوئد از سمتش کنار گذاشته شد. او تحت فشارهای فراوانی بود.

* آخرین جملات این سرمربی که مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت از این قرار بودند:

-به تیمم و بازیکنانم افتخار می‌کنم.

- ناراحت و عصبانی هستم که تیمم را ترک می‌کنم اما از سویی هم خوشحالم که زندگی به پیش می‌رود.

او تا سال ۲۰۱۸ با ایران قرارداد داشت اما نگذاشتند که بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.