سرمربی تیم ملی سنگاپور گفت: به رغم آن که وعده کرده بودم با تیم کی‌روش و کاپلو بازی کنیم، اما میزبانی آن‌ها برای ما ممکن نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس، برند اشتانگ در گفت‌وگوی دیشب خود با شبکه خبر آسیا که شبکه‌ای در مالکیت سنگاپور است و در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد گفت: جذب تیم‌های بزرگ برای بازی با تیم من بسیار سخت است و این به سبب ضعف امکاناتی فوتبال سنگاپور است. ما حتی یک زمین درخور هم نداریم.

گفتنی است که تیم سنگاپور که رده ۱۵۳ فیفا را دارد، امروز با همتای گوامی خود که رتبه ۱۶۷ فیفا را دارد مواجه می‌شود.

این سرمربی آلمانی ۶۸ ساله همچنین گفت: مثلا بسیار سخت است تیم های رده بالاتر را در ورزشگاه بسیار ضعیف "جالان بیسار" میزبانی کنیم. من پیش از این وعده کردم که تیم‌های بزرگانی چون کی‌روش (تیم ملی ایران) یا فابیو کاپلو (تیم ملی روسیه) را به سنگاپور بیاورم اما بسیار سخت است. من با این بزرگان در ارتباطم اما به سبب امکانات پایین مان نمی توانیم میزبان آن‌ها باشیم. من پیش از این با مقامات تیم ملی فوتبال ژاپن و کره‌جنوبی صحبت کردم اما از دیدار با تیم من امتناع کردند.

جمهوری سنگاپور کشوری به پایتختی شهر سنگاپور است که در سال ۱۹۶۵ از مالزی استقلال یافت. این کشور که زبان اولش انگلیسی است، یک ۱۸۰۰ ام ایران وسعت و یک ۲۰ ام ایران جمعیت دارد. ورزش قهرمانی در این کشور بسیار ثروتمند و مرفه نشین، بسیار ضعیف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.