مدافع تیم فوتبال امید کشورمان برای دیدار مقابل تیم امید عربستان لحظه‌شماری می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. خوشحالم از اینکه توانستیم دومین برد را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل فلسطین افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم فلسطین حرفی برای گفتن نداشت و توپ و زمین در اختیار ما بود. در این نیمه توانستیم سه بار دروازه فلسطینی‌ها را باز کنیم.

چشمی که در غیاب بهنام برزای و علیرضا جهانبخش از اول بازی مقابل فلسطین بازوبند کاپیتانی تیم امید را به بازو بسته بود٬ در این مورد گفت: بستن بازوبند تیم ملی کشورم یک افتخار خیلی بزرگ است. خدا کند در بازی توانسته باشم مانند علیرضا و بهنام کاپیتانی کرده باشم. البته از زمانی که علیرضا وارد زمین شد بازوبند را به صاحب اصلی‌اش تحویل دادم.

مدافع تیم فوتبال امید ایران در خصوص بازی‌های بعدی این تیم در مرحله انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ خاطر نشان کرد: خدا کند بازی با افغانستان را بتوانیم بدون هیچ اما و اگری ببریم و با خیال راحت جلوی عربستان قرار بگیریم. من از زمانی که متوجه شدم عربستان در گروه ما قرار دارد٬ هر روز لحظه شماری می‌کنم تا روز بازی با عربستان فرا برسد.

چشمی همچنین تصریح کرد: هیچ وقت یادم نمی‌رود آنها پس از بردی که در ورزشگاه آزادی جلوی تیم بزرگسالان ما در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به دست آوردند٬ چگونه جلوی چشم ما رقص و پایکوبی کردند. دعا کنید در این بازی گل بزنم، چرا که یک سورپرایز خوب برای هواداران دارم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تماشاگران تیم فوتبال امید ایران را در دیدار مقابل عربستان تنها نگذارند، افزود: فدراسیون میزبانی گرفته است تا تماشاگران از تیم امید حمایت کنند. از آنهایی که در این دو بازی ما را تنها نگداشتند واقعاً ممنونم اما امیدوارم مردم در بازی با عربستان به ورزشگاه بیایند و مانند همیشه یار دوازدهم ما باشند و بتوانند تیم امید را در بردن عربستان کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.