کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در رده‌بندی منتشر شده از بهترین مربیان دنیا منصوریان و حمید درخشان تنها مربیان ایرانی هستند که صعود کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (ifca.ir)، در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده برترین مربیان باشگاهی فوتبال جهان علیرضا منصوریان، سرمربی جوان نفت تهران که همراه با این تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر ایران است و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق به ثبت اولین برد خود شده، با صعود ۲۶۰ پله‌ای و کسب ۹۹۷ امتیاز، از رده هشتصدوبیست‌ونهم جهان به رتبه پانصدوشصت‌ونهم رسید تا پس از حسین فرکی، سرمربی ۱۶۱۶ امتیازی سپاهان دومین مربی ایرانی این رده‌بندی باشد.

فرکی که در رده‌بندی قبلی در رده دویست‌وچهل‌وهفتم قرار داشت، به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا سقوطی ۱۱۶ پله‌ای را تجربه کرد و به رتبه سیصدوچهل‌وسوم رسید اما همچنان برترین مربی ایرانی حاضر در این رنکنیگ باقی ماند. در رده‌بندی منتشر شده این هفته منصوریان و حمید درخشان تنها مربیان ایرانی هستند که صعود کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس که در رده‌بندی قبلی در رده ششصدوپانزدهم دنیا بود،‌ با ۱۱ پله صعود و ۹۱۸ امتیاز به رده ششصدوچهارم رسیده است. امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال اما ۴۹ پله سقوط کرد و در حالی که در رده‌بندی قبلی دومین مربی ایرانی رنکنیگ و مربی شماره ۵۶۳ جهان بود، با ۸۹۷ امتیاز به رده ششصدودوازدهم رسید. او در حال حاضر چهارمین ایرانی حاضر در این رده‌بندی است.

پنجمین مربی ایرانی این فهرست نیز افشین قطبی است که به دلیل بدون تیم بودن، همچنان در حال طی کردن روند نزولی خود در این رده‌بندی است و با ۶۶۳ امتیاز از رده هفتصدوهفدهم تا رده هفتصدوبیست‌وسوم پایین آمده است.

در میان مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران نیز «دراگان اسکوچیچ»، سرمربی جوان و موفق فولاد خوزستان که در حال طی کردن روند صعودی در این رنکینگ است، با کسب ۴۷۳ امتیاز و ۱۳۹ پله صعود، از رده نهصدوهشتادودوم جهان به رده هشتصدوچهل‌وسوم رسید. «تونی اولیویرا»، سرمربی پرتغالی تراکتورسازی و برترین مربی ماه اسفند لیگ برتر فوتبال ایران نیز چهار پله صعود کرده و از رده هفتصدوهشتادوپنجم به هفتصدوهشتادویکم جهان رسیده است.

در رده‌بندی کلی اعلام شده «کارلو آنچلوتی»، سرمربی رئال مادرید همچنان با ۱۶۷۱۰ امتیاز صدرنشین است. «لوئیز انریکه»، سرمربی بارسلونا به دلیل کسب نتایج بسیار خوب در هفته‌های اخیر با این تیم دو پله صعود کرده و با ۱۴۰۷۲ امتیاز به رده دوم رسیده است. «پپ گواردیولا»، سرمربی بایرن مونیخ یک پله سقوط کرده و با ۱۳۳۹۳ امتیاز در رده سوم ایستاده است. «دیه‌گو سیمئونه»، سرمربی اتلتیکومادرید با ۱۲۹۶۳ امتیاز چهارم است و «اونای امری»، سرمربی سویا نیز با ۱۲۷۰۳ امتیاز پنجم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.